نماینده مردم شاهرود در مجلس در گفتگو با«بسیج»:
نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: مسئولان و نهادهای ذیربط اراده ای برای اجرای قوانین درخصوص حجاب و عفاف ندارند و مفاسد دیگر بر حوزه فرهنگ تاثیر گذاشته و وضعیت بدحجابی ها را تشدید کرده است.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۶۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

سید حسن حسینی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت بد حجاب در جامعه و تشدید آن در فصل تابستان که با بی توجهی های مسئولان به همراه است بیان داشت: در خصوص وضعیت بدحجابی ها که در جامعه می بینیم باید گفت از بعد قانونی هیچ خلأ در این زمینه وجود ندارد و الی ماشاء الله قانون در زمینه حجاب و عفاف داریم.

وی افزود: مسئله اصلی این است که قوانین حوزه فرهنگی از جمله عفاف و حجاب جدی گرفته نمی شود و متولیان امر بنا بر اجرای این قوانین ندارند .

نماینده مردم شاهرود خاطر نشان کرد: مسئولان و نهادهای ذیربط اراده ای برای اجرای قوانین درخصوص حجاب و عفاف ندارند و مفاسد دیگر بر حوزه فرهنگ تاثیر گذاشته و وضعیت بدحجابی ها را تشدید کرده است.

حسینی در خاتمه گفت: وقتی بحث های حقوق نجومی در جامعه مطرح می شود این مسائل تاثیرات فرهنگی بر روح و روان مردم می گذارد و خیلی از نابهنجاری ها  در وضعیت حجاب، دهن کجی به سیاست های دولت است و مباحث اقتصادی و سیاسی نیز بر اوضاع فرهنگی تأثیر دارند که مسئولان باید به همه این موارد توجه کنند.


ارسال نظرات