خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه پاوه در یادواره شهداء پایگاه شهید نادری داریان گفت: براي تحقق هرچه بيشتر ترويج فرهنگ شهيد و شهادت در جامعه بايد از تمام ظرفيت ها و امكانات به شكل مطلوب استفاده كرد.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۶۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، سرهنگ پاسدار سعید بهشتی راد در یادواره شهداء پایگاه شهید نادری داریان که به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای نوریاب سپاه ناحیه پاوه رد مسجد جامع روستای داریان برگزار شد افزود: شهادت برترين مرگ در راه خدا است كه تنها بندگان مخلص به آن دست مي يابند.
وي اظهار كرد: جايگاه شهدا در نظام اسلامي بسيار والا و عظيم است چرا كه رمز كشته شدن در راه خدا دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم و استكبار است.
وي بيان كرد: برگزاري يادواره ها تنها يك آيين گراميداشت و يادبود ظاهري نيست بلكه بايد تمريني براي كسب ايثار، صبر، مقاومت، شهادمت و ايستادگي باشد.
فرمانده سپاه ناحیه پاوه اضافه كرد: امروز بركت خون شهدا به همه ملت هاي مسلمان و آزاديخواه در دنيا حرارت و جوشش داد تا مظلوم در برابر ظالم بايستد و اين همان عزت و افتخاري است كه حاصل پايمردي، رشادت و ازخودگذشتگي شهداست كه با نثارجان خود سربلندي امروز ما را رقم زدند.
جناب سرهنگ بهشتی راد ادامه داد: امروز كه دنياي كفر و جهان با استفاده از جريان هاي تكفيري عليه اسلام صف كشيده اند در مقابل ايثار جوانان برومند عاشق شهادت بيش از هميشه به اضمحلال رسيده و شكست خورده اند.


ارسال نظرات