رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور:
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری استان یزد به ویژه شهرستان ابرکوه گفت: ابرکوه نیازمند تعریف تورهای گردشگری ویژه است.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۴۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی فر، عصر امروز در بازدید از خانه آقازاده ابرکوه به دنبال سفر به شهرستان ابرکوه اظهار داشت: طرح خوبی در مورد خانه‌های طرح پردیسان در استان یزد اجرا شد که بخش خصوصی در این طرح اقدامات چشمگیر و قابل توجهی انجام داد.
وی عنوان کرد: بخش خصوصی با تبدیل خانه‌های تاریخی به مجموعه‌های اقامتی، ظرفیت‌های بسیار خوبی در مناطق مختلف ایجاد کرده که استان یزد نیز توانسته به خوبی از این ظرفیت بهره‌مند شود.
مسعود سلطانی فر ادامه داد: با اجرای این طرح و با ظرفیت‌های بی‌شماری که در حوزه گردشگری در ابرکوه وجود دارد، باید تورهای ویژه‌ای برای رونق گردشگری در ابرکوه تعریف شود و از وجود گردشگرانی که از استان یزد و سطح کشور به ابرکوه سفر کرده‌اند، بهره گرفت.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: ایجاد تورهای ویژه سفر به ابرکوه و انجام سفرهای دو یا سه روزه، می‌تواند به رونق گردشگری در این شهرستان کمک کند و این تدبیر باید اندیشیده شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از حضور مردم استان یزد در استقبال از رئیس جمهور در مرکز استان یزد، خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده دولت در شهرستان ابرکوه اظهار می‌دارم که طرح‌های بسیار خوبی برای استان یزد پیش‌بینی شده و اعتبارات خوبی نیز به آن تخصیص یافته که این اعتبارات بین شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.
سلطانی فر در سفر خود به شهرستان ابرکوه ضمن بازدید از خانه آقازاده و اجرای طرح پردیسان که خانه آقازاده یکی از آنها به شمار می‌رود، از دیگر طرح‌های گردشگری این شهرستان نیز بازدید کرد.

ارسال نظرات