خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین گفت: رعایت حجاب و عفاف و پوشش اسلامی، حافظ زن از هرگونه آسیب در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۵۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به 21 تیر روز عفاف و حجاب و حمله رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد و به شهادت رساندن جمع زیادی از هم وطنانمان که به کشف حجاب رضاخانی معترض شده بودند، افزود: در این روز عده زیادی از علما به سخنرانی در خصوص حجاب و عفاف پرداختند.
وی اظهار کرد: رضاخان می خواست مردم مانند غربی ها لباس بپوشند و بی بند و باری و برهنگی را در کشور رواج دهد، زنان مانند مردان لباس بپوشند که این از نشانه های آخر زمان است.
وی با بیان اینکه رواج بی بند و باری، برهنگی و بی حجابی شمشیر کشیدن مستقیم بر رسول خدا (ص) است، اظهار داشت: الگوی زنان مسلمان فاطمه زهرا (س) است و زنان باید با بهره گیری از سیره آن حضرت نسبت به رعایت حجاب و عفاف برای حفاظت از خود در برابر هرگونه آسیبی اقدام کنند.
خطیب جمعه قصرشیرین با اشاره به فرا رسیدن سالگرد کودتای نوژه در سال 59، اضافه کرد: در این ایام که انقلاب اسلامی تازه تشکیل شده بود آمریکا با ایادی داخلی خود کودتایی برای براندازی نظام طراحی کرد.
حجت الاسلام ملکی گفت: با لطف خداوند متعال توطئه های دشمنان در جریان کودتای نوژه خنثی شد تا سندی بر جنایات ننگین آمریکا علیه این نظام مقدس باشد که نقش بر آب شد و در آن دشمن ناکام ماند.
ارسال نظرات