خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تبریز:

بی حجابی آثار جبران ناپذیر روحی و روانی در جامعه دارد

امام جمعه موقت تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به اهمیت حجاب، گفت: بی حجابی آثار جبران ناپذیر روحی و روانی در جامعه دارد.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۵۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محمدتقی آل هاشم با بیان اینکه حجاب از ضروریات دین اسلام بوده و ترک آن حرام است، افزود: بی‌حجابی بداخلاقی در جامعه اسلامی بوده که موجب نابودی شخصیت زن می‌شود.

وی با تاکید بر حفظ حجاب، خاطر نشان کرد: بانوان جامعه اسلامی باید بدانند برای حفظ حجاب آن ها صدها جوان و انسان های بزرگی از جان خود گذشته و به شهادت رسیده اند که نمونه آن کشتار مردم به دست رضاخان در حادثه گوهرشاد است.

امام‌جمعه موقت تبریز با اشاره به سالروز کشتار مردم توسط رضاخان در 21 تیر خاطرنشان کرد: مردم ایران که به علت قانون کشف حجاب در مسجد گوهرشاد دست به اعتراض زده بودند، توسط رضاخان به گلوله بسته شدند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از راهپیمایی باشکوه روز قدس مردم ایران به‌ویژه آذربایجان اظهار داشت: مردم در این روز با زبان روزه به ندای ولایت لبیک گفته و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را طنین‌انداز کردند.

آیت الله آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود به‌ روز «ادبیات کودکان آینده‌سازان کشور» اشاره کرد و از والدین و معلمان خواستار تلاش بیشتر در راستای تربیت اسلامی کودکان شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها