مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: مقاومت و استقامت در مقابل دشمنان یک عرصه جهادی بسیار مهم است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان جهاد کبیر نام می‌برند و همه، بخصوص اصحاب رسانه باید در این راستا تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۶۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ محمدرضا قاسمی در محفل انس با قرآن با عنوان «ضیافت اندیشه» که با حضور خبرنگاران، مدیران مسوول نشریات محلی اعضای بسیج رسانه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان و برگزاری اینچنین برنامه‌هایی در کنار تاثیرات معنوی می‌تواند بستری برای ایجاد تعامل و همبستگی بیشتر در بین فعالان رسانه‌ای می‌شود.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه تبیین‌کننده یک پیام هستند، خاطرنشان کرد: رسالت امروز اصحاب رسانه براساس شرایط و موقعیتی کشور، بسیار حساس‌تر از گذشته است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کردستان افزود: امروز که شرایط خاصی بر دنیا حاکم است باید توجه بکنیم که در چه مسیری قدم برمی‌داریم و عمق باور و اندیشه ما در چه سطحی است.

وی با اشاره به اهمیت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و یادآوری دغدغه‌های جدی رهبری در این زمینه، خاطرنشان کرد: کشور ما در عرصه اقتصاد و فرهنگ باید ضمن به خودباوری و خوداتکایی رسیدن باید الهام‌بخش باشیم، چون دشمن تمام توان خود را برای ضربه‌زدن به ما از ناحیه اقتصاد و فرهنگ بکار بسته است.

قاسمی اظهار کرد: اگر توانایی کشور ما در حوزه هسته‌ای به این سطح نرسیده بود، قطعا آنها حاضر به آمدن پای میز مذاکره با ما نمی‌شدند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: دشمنان شکست‌خورده در جنگ سخت امروز تمام توانشان را به میدان آورده‌اند تا جامعه ما را دچار بی‌هویتی بکنند.

وی با بیان اینکه بحث فرهنگ سیاسی پایه و اساسمقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که در بحث فرهنگ سیاسی مرعوب دشمنان شویم.

قاسمی افزود: متاسفانه امروز برخی‌ها با زدن ساز رابطه با آمریکا و قبول کردن دشمن به عنوان ناخدای دنیا فکر می‌کنند که می‌توانند بستر رفع برخی مشکلات را در کشور فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در مقابل این تصوراستکبار به دنبال اجرای مدیریت هوشمند در ایران است، گفت: استکبار سعی دارد بستر اجرای مدیریت هوشمندی را که در برخی کشورهای منطقه اجرا کرده و موجب ناامنی و آشوب در آنها شده است، در ایران نیز پیاده کند.

به گفته مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کردستان، روحیه انقلابی و مبتنی بر اندیشه ناب مهم‌ترین نیاز برای مقابله با دشمنان است تا مرعوب استکبار نشویم.

وی با بیان اینکه باید با تمام توان بر هویت خود پافشاری کنیم، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی بعد از تحمل فشارهای زیاد به جایی رسیده که دشمن باید ایران را به عنوان ام‌القرای جهان اسلام که پایه‌های تمدن اسلامی را پایه‌گذاری کند، بپذیرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: البته تحقق این هدف بدون توجه به گفتمانی که بنیان‌گذار انقلاب پایه‌گذاری کردند و رهبری دنبال کرده‌اند، میسر نخواهد شد.

وی اظهار کرد: مقاومت و استقامت در مقابل دشمنان یک عرصه جهادی بسیار مهم است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان جهاد کبیر نام می‌برند و همه باید در این راستا تلاش کنیم.

ارسال نظرات