خبرهای داغ:

واقفان به کمک دانشکده قرآنی کرمانشاه بیایند

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه با بیان اینکه از نظر امکانات و اعتبار تحت فشار هستیم، از همه دوستداران قرآن و واقفان خیراندیش برای کمک به توسعه این دانشکده دعوت کرد و گفت که نیازمند کمک و یاری مردم هستیم.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۸۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمدقاسم احمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه افزود: گرچه در سال های اخیر خدمات و پیشرفت های خوبی در مسیر توسعه فعالیت های دانشکده قرآنی کرمانشاه صورت گرفته اما هنوز زمینه های مفغول و مستعد زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد.
او گسترش فعالیت های قرآنی در کشور را سبب بی اثر و رسوا شدن ادعاهای تکفیری ها در باره بی توجهی شیعیان به قرآن دانست.
حجت الاسلام احمدی؛ قرآن را نور و هدایتگر انسان ها خواند و گفت: اگر بخواهیم قرآن ما را از ظلمت های خودپرستی، خودخواهی، شهوترانی و... خارج می کند و به سوی نور هدایت می کند؛ البته اگر کسی به قرآن چنگ نزند و از آن کمک نخواهد، طبیعی است که قرآن هم کاری با او نخواهد داشت.
به گفته او، در موارد بسیاری تمیز حق و باطل برای ما مسیر نیست و علت این همه جنایت، جنگ و کشتار در دنیا نیز همین موضوع است اما قران فرقان بوده و به مدد این ویژگی کلام خدا، می توان حق را از باطل تشخیص داد و بهترین را را انتخاب کرد.
حجت‌الاسلام احمدی اظهار داشت: فضل و برتری قرآن بر کلام انسان همانند برتری خداوند بر خلق است.
وی درست خواندن، تدبر کردن و فهمیدن و در نهایت عمل کردن به قرآن را وظیفه همه دانست و تصریح کرد: متاسفانه ما از قرآن دور شده و کمتر به آن عمل می کنیم در حالی که قرآن راه نجات همه است.
ارسال نظرات