امام جمعه اصلاندوز در واکنش به حذف مرز اصلاندوز از فهرست نقاط مرزی مجوزدار‏ کشور،از مردم خواست برای ماندن گمرک اصلاندوز طوماری تهیه کنند.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۸۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز ، حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه در واکنش به حذف گمرک اصلاندوز از نقاط مرزی کشور گفت:چند روزی است که در محافل خبری مبنی بر تصویب حذف مرز اصلاندوز از فهرست نقاط مرزی مجوز دار کشور توسط هیات وزیران شنیده می شود که این مساله باعث نارضایتی مردم و مسئولان شده است.
 
  امام جمعه اصلاندوز در ادامه با بیان اینکه لازمه استقرار منطقه آزاد تجاری نیارمند گمرک در آن منطقه است از مردم خواست که طوماری به محضر رییس جمهور،امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل تهیه کنند تا امتیاز از دست رفته دوباره به منطقه باز گردد.
 
 
 
حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به مشکلات موجود در بخش خطاب به نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی افزود:مردم به کارهای نمایندگان آگاه هستند و عمل می خواهند نه حرف، پس نباید این گمرک حذف شود.
 
 
 
وی با بیان اینکه برای بازگرداندن گمرک اصلاندوز به مردم مرزدار این شهر خود نیز پیگیر این مساله خواهم بود گفت: چندین مشکل اساسی در اصلاندوز وجود دارد که از نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار می خواهیم که بطور جد و عملی در راستای رفع این مشکلات تلاش کند.
 
 
 
امام جمعه اصلاندوز در بخش دیگری از خطبه ها به حقوق ها و فیش های نجومی برخی از مدیران کشور اشاره کرد و گفت:سران سه قوه کشور با مدیران متخلف در این زمینه بشدت برخورد کنند.
 
وی بابیان اینکه امتیاز گمرک اصلاندوز حق مردم  و مرزنشینان این شهر است از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل،استاندار اردبیل و نمایندگان مجلس استان و شهرستان خواست این مساله را پیگیری کنند چرا که این امتیاز نباید از شهر اصلاندوز برود.
 
 حجت الاسلام اسدزاده در خطبه اول با اشاره به آغاز هفته حجاب و عفاف بر رعایت حجاب و عفاف که از تاکیدات مکرر دین مبین اسلام است، در جامعه اسلامی توسط بانوان تاکید کرد.  
 
 
وی افزود: مساله مهم حجاب از ضروریات اسلام است و ترک آن مردود بوده و انکار این مهم کفر به مبانی دینی است. حجاب و عفاف و پوشش مناسب در حقیقت در حکم حفظ حرمت و شخصیت بانوان در جامعه بوده و بی توجهی به آن سبب نابودی شخصیت خانم ها می شود که باید در جامعه ای که با نام اسلام و مبانی شریعت استوار شده است با جدیت و حساسیت کامل رعایت شود.
 
 
 
امام جمعه اصلاندوز همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در نماز عید فطر گفت:رهبر معطم انقلاب در این مراسم به یک مطلب درباره حقوق های نجومی گفتند:موضوع این حقوقها و برداشت‌های غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت‌المال است -که امروز در بین مردم رایج شده است که خبرش را دهان‌به‌دهان نقل میکنند- این برداشت‌ها نامشروع است، این برداشت‌ها گناه است، این برداشت‌ها خیانت به آرمانهای انقلاب اسلامی است.
ارسال نظرات