خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به اقدام مناسب رییس جمهوری در برخورد با فیش های حقوقی گفت: قوای سه گانه باید در موضوع فیش های حقوقی نجومی، قاطعانه ورود پیدا کند.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۸۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مجید صفدری در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب افزود: زیاده خواهی عده ای که عفت بطن نداشته اند، باعث شده تا دل رهبری و ملت به درد آید و فیش های حقوقی نجومی عده ای از مدیران دولتی که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی خلاف شرع و قانون و خیانت است، جای هیچ گونه توجیهی ندارد.
وی بیان کرد: مسئولان سه قوه قضائیه، مقننه و مجریه باید با این موضوع به صورت شفاف، سریع و قاطع برخورد کنند و بدانند که برخورد با دزدان بیت المال، بازی با آبروی آنها نیست، بلکه عین قانون است، چرا که این گونه افراد لیاقت تصدی مسوولت در نظام اسلامی را ندارند.
خطیب جمعه سرپل ذهاب اضافه کرد که اگر با دزدان و غارتگران بیت المال، برخورد قاطعی از سوی مسوولان ذیربط صورت نگیرد، این امر باعث سلب اعتماد مردم به نظام می شود و بی شک مردم نیز در زمان خود ، پاسخ دندان شکنی خواهند داد.
حجت الاسلام صفدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 21 تیر ماه سالروز حمله ماموران رژیم پلهوی به مسجد گوهرشاد، گفت: 21 تیر سال 1314، سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به دست رضاخان به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
امام جمعه سرپل ذهاب گفـت: بنا بر روایت، محبوبترین امور در نزد خداوند پس از معرفت خدا ، عفت شکم و خودداری از شهوترانی است و حجاب و عفاف در دین مبین اسلام از جایگاه والایی برخوردار است.
حجت الاسلام صفدری ادامه داد: برداشتن حجاب مقدمه بی عفتی است، چرا که مادر بی حجاب ، فرزند با حجاب و عفیف تحویل جامعه نخواهد داد چرا که در دوران کودکی، شخصیت کودک شکل می گیرد و قبل از بلوغ هر نوع تربیتی که شده باشند ، آینده آنها را می سازد.
وی گفـت: تلاش وهابیت و پیوند ناگسستنی اش با آل سعود تنها برای نابودی اسلام است و ابرقدرت ها ، غیرمسلمانان و حاکمان ظالم عالم درصدد نابودی اسلام هستند چرا که اسلام مدعی اداره امور جامعه و تشکیل حکومت اسلامی است.
وی افزود: قدرت های شیطانی از هر شیوه های برای حذف اسلام و قرآن استفاده می کنند که یکی از آن، تحریف اسلام و قرآن است و با تشکیل اسلام های دروغین و گروههای منحرف مانند وهابیت ، سعی در تیشه زدن به ریشه اسلام دارند.
ارسال نظرات