رییس اتحادیه صنف آسانسور و وسایل الکترومکانیکی خبر داد
در طول 4 روز برگزاری نمایشگاه از 19 تا 22 تیرماه امسال، بازدیدکنندگان از غرفه اتحادیه مستقر در سالن B25 می‌توانند در این فراخوان به صورت رایگان شرکت کنند.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۹۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج همزمان با برپایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته، فراخوان ثبت‌نام بازدید رایگان از آسانسورهای اماکن مسکونی، تجاری و اداری صورت می‌گیرد.

 رییس اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: در طول 4 روز برگزاری نمایشگاه از 19 تا 22 تیرماه امسال، بازدیدکنندگان از غرفه اتحادیه مستقر در سالن B25 می‌توانند در این فراخوان به صورت رایگان شرکت کنند. 

علی‌اکبر ایلخانی افزود: مالکان ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری دارای آسانسور در صورت تمایل با تکمیل فرم مربوطه این امکان را دارند که آسانسورهای ساختمانشان به‌طور رایگان از سوی کارشناسان مورد تأیید اتحادیه بازدید شود.

ایلخانی با تصریح اینکه هدف از اجرای طرح بازدید رایگان از آسانسورها، تبلیغاتی نبوده و فقط برای روزهای نمایشگاه نیست، گفت: اگرچه اجرای چنین طرحی زمان‌بر است اما اتحادیه صنف آسانسور و وسایل الکترومکانیکی برای آن برنامه‌ریزی کرده و با استفاده از کارشناسان و متخصصان فنی عضو اتحادیه آن را در شهر تهران اجرا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان فنی و تخصصی اتحادیه پس از مراجعه به محل مورد نظر، اقدام به بازدید آسانسور، پله برقی یا بالابر کرده و همه قطعات آن را از نظر سلامت،‌ ایمنی و استاندارد بررسی می‌کنند و به صاحب، مالک یا مدیر آن ساختمان برگه بازدید ممهور به مهر اتحادیه را می‌دهند. 

وی ادامه داد: چنان‌چه دستگاه‌های بازدید شده دارای عیوب فنی باشند و یا از ایمنی، سلامت و استاندارد برخوردار نباشند به مالکان هشدارهای لازم داده ‌شده و در صورت موافقت مدیر یا مالک ساختمان، نسبت به تعویض و تعمیر دستگاه اقدام می‌شود.

رییس اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسایل الکترومکانیکی تهران با اعلام هشدار به دارندگان آسانسور درباره حوادث رخ داده در این‌باره از شهروندان خواست تا با دقت بیشتری آن را خریداری کنند و در زمان نصب نیز از نصابان و فنی‌کارانی استفاده‌ کنند که دارای پروانه کسب و کارت مهارت از اتحادیه آسانسور باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به‌منظور گسترش طرح بازدید رایگان از آسانسورها نصب شده در شهر تهران با هدف جلوگیری از بروز رویدادهای ناگوار، کاهش تلفات مالی و جسمی و بالابردن ضریب ایمنی و سلامت شهروندان، «نرم‌افزار جامع اتحادیه صنف آسانسور و الکترومکانیک» طراحی ‌و ساخته شده که در طول دوره برگزاری نمایشگاه از آن رونمایی خواهد شد.

به‌گفته وی شهروندان می‌توانند با نصب این نرم‌افزار روی گوشی همراه یا تبلت خود از همه خدمات مربوط به این اتحادیه بهره‌مند شوند.

ایلخانی ضمن دعوت از متخصصان، صنعتکاران و صنف صنعت آسانسور، سازندگان مسکن و مردم برای بازدید از این نمایشگاه گفت: در روزهای برگزاری نمایشگاه، غرفه‌های «خانه مهارت» و «مشاوره حقوقی و شورای حل اختلاف» این تحادیه آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان هستند

ارسال نظرات