خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: کسانی که در اجرای قانون مبارزه با فساد تعلل می کنند مشخص است که خودشان همدست و شریک دزد هستند.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۹۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب، حجت الاسلام آیت عزیزی در خطبه های نمازجمعه  با اشاره به حقوق های نجومی، اختلاس های میلیاردی و دزدی های آنچنانی، اظهار داشت: از یک طرف برخی از مردم ما نان شب ندارند بخورند، دولت پول محصولات کشاورزان را هنوز پرداخت نکرده ، و وضعیت معیشتی مردم خیلی خراب است.

 

 وی با بیان اینکه صدای مقام معظم رهبری هم از دست این قبیل کارها بلند شده، افزود: از طرفی مسئولین دارند به هم نامه می نویسند و برای همدیگر دستور صادر می کنند، در حالیکه آمار و ارقام مشخص است و این دیگر دست به دست کردن ندارد، دزدها را دستگیر کنید و دارایی شان را مصادره کنید و اخراجشان کنید و این کار سختی نیست.

 

حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد:  کسانی که در اجرای قانون مبارزه با فساد تعلل می کنند مشخص است که خودشان همدست و شریک دزد هستند.

 

وی با انتقاد از حقوق و مزایای بالا در برخی از شغل ها، از نمایندگان مجلس خواست: که در خصوص کسانی که بنیاد فساد و اشرافی گری را در نظام اسلامی گذاشته اند تحقیق و تفحص نمایند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: روند حقوقی تبعیض آمیز و بسیار بدی در مملکت ما بنا نهاده شده که عده ای یک شبه میلیاردری می شوند و عده ای هم برای نان شب محتاجند و تا آخر عمر هم نمی توانند 10 میلیون تومان هم پس انداز کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم بخاطر فاصله طبقاتی زیاد در زمان طاغوت انقلاب کردند، گفت: مسئولین بشتر از این مردم را نسبت به دین و نظام بدبین نکنند.

 

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به حقوق پایین کارگران و رفتگران شهرداری ها در سراسر کشور که زحمات زیادی در گرما و سرما متحمل می شوند، گفت:  بعضا" تا 6 ماه هم حقوق نگرفته اند و پیمانکار تعهداتی از آنها گرفته که نه حق بیمه و نه مزایایی دارند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب بیان داشت: امام حسین (ع) در روز عاشورا برای لشکریان کفرگفت: ای مردم من حجت خدا بر شما هستم و کسی که از من اطاعت کند قطعا" هدایت می شود و کسی که از من اطاعت نکند هلاک خواهد شد، سپس تحلیل فرمودند؛ شما از من اطاعت نمی کنید و گوش به سخنانم نمی دهید چون حرام خور شده اید و شکم هایتان از حرام پرشده است.

 

وی افزود: لقمه حرام باعث شد که حرف امام در سربازان یزید که مسلمان هم بودند اثر نکند و چشم بصیرت شان را کور کرد تا امام معصوم را به شهادت رساندند و فرزندان امام را با لب تشنه از بیابان عبور دادند و رقص و پایکوبی می کردند که پیروز شده ایم.

 

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب  گفت: اینکه ما در طول تاریخ  به برخی شخصیت ها می نگریم و می پرسیم چرا مسیرش عوض شد، علتش همین است، لقمه حرام مهر تاریکی بر قلب وی زده و هرچند که ظاهر قشنگی برای خود درست کردند اما باطن خوبی نداشتند.

 

وی با اشاره به فرمایش ملا احمد نراقی در کتاب  معراج السعاده افزود: مال حرام از بزرگترین عوامل هلاکت انسان وبزرگترین مانع رسیدن انسان به سعادت دنیا و آخرت است.

 

وی در خطبه اول نیز یکی از مصادیق تقوا را ترک لقمه حرام دانست و گفت: انسان با تقوا یکی از کارهایش این است که از خوردن لقمه حرام پرهیز کند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: دین اسلام همانند سایر ادیان مصادیق حلال و حرام را برای ما روشن ساخته است، اما بسیاری از متدین ها هم از آن کوتاهی می کنند.

 

وی تصریح کرد: مسابقه دنیاگرایی و تجمل گرایی هشدار بسیار خطرناکی برای ماست، و در دین اسلام به لقمه حلال خیلی سفارش شده است.

ارسال نظرات