خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز با بیان این​که ما پیروان ولایت معتقد هستيم که هر لحظه، هر دقیقه، هر ساعت و هر روز از فتنه جویان تبری بجوییم، گفت: طبق سخنان مقام معظم رهبری تحریم​ها هنوز شکسته نشده و دست کشیدن از حزب‌الله به بهانه رفع تحریم‌ها نیرنگ دشمن است؛ تازمانی‌که ما امت اسلامی جان در بدن داریم شعار مرگ بر آمریکا تنها سخنی است که از سوی ما به گوش دشمنان می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۹۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
به گزارش بسیج به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، حجت الاسلام و المسلمين میراحمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه امروز، جمعه 18 تیرماه با توصیه به رعایت تقوی اظهار کرد: امروز سالروز شکست کودتای پادگان شهید نوژه با امدادهای غیبی است. یکی از فرماندهان این عملیات می گوید كه هزار نفر از ملائکه را دیدم که در این عملیات تهلیل و تکبیر می​گفتند و کمر دشمن بعثی در اين روز شکسته شد.

وی تصریح کرد: 23 تیرماه سالروز همبستگی ملی با ولایت فقیه در کور کردن فتنه تیر سال 78 و سپس فتنه 10 سال بعد یعنی فتنه سال 88 است. در حال حاضر همان​طور که رهبر انقلاب می​فرمایند، برخی افراد و دوستانشان حاضر نیستند که از فتنه 88 تبری بجویند. ما رهروان ولایت مقید هستیم که همواره از فتنه بگوییم و از فتنه جویان تبری بجوییم و شعار مرگ بر منافق را تا جان در بدن داریم سر دهیم. بنابراین منافقان بدانند که حواس امت اسلامی بر آنان متمرکز است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این​که چشم امت اسلامی ایران به دهان ولی امر مسلمانان حضرت خامنه ای دوخته شده است، خاطرنشان کرد: طبق سخنان رهبر انقلاب وضعیت اکنون ما بسیار شبیه به وضعیت جنگ احزاب است. ما در این جنگ احزاب شکست نمی​خوریم و پیروز جنگ احزاب همواره امت رسول الله بوده​اند. شرط پیروزی در این جنگ کنونی ایستادن مقابل دشمن است که به عبارتی همان تقوی است. همچنین رهبر انقلاب در جمع دانشجویان فرمودند ما امروز جنگ کبیری در پیش داریم و جهاد کبیر به تعبیر سوره فرقان ایستادن مقابل دشمن است.

حاجتی با بيان این​که به تعبیر مقام معظم رهبری نباید از شکست تحریم​ها صحبت کرد، گفت: دست کشیدن از حزب الله به بهانه رفع تحریم​ها نیرنگ دشمن است و تا زمانی که ما امت اسلامی جان در بدن داریم شعار مرگ بر آمریکا تنها سخنی است که از سوی ما به گوش دشمنان می​رسد.

وی عنوان کرد: متأسفانه اتفاقات بزرگی اکنون به وقوع پیوسته است. انفجار مقبره امام​زاده سیدمحمد، انفجار بازار الکراده که منجر به شهادت 300 تن از مسلمانان شد، این عید اسلامی ما را به عزا تبدیل کرد. امروز دشمنان در حالی تیم​ها و گروه​های تروریستی را به ایران گسیل می​کنند که به برکت تبعیت از ولایت فقیه و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات همواره تیر دشمن به سنگ می​خورد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مرگ 7 هزار نفر در طول شش​ماه در کشور عراق بر اثر انفجارهای تروریستی بر قدرشناسی امنیت کنونی کشور ایران که در سایه ولایت فقیه ایجاد شده، تأکید و اظهار کرد: اکنون تاریخ صدر اسلام مجدداً تکرار می​شود. دشمن متوجه شده است که مرکز ثقل قدرت جهان به مکانی دیگر در دل شیعیان منتقل شده و از این بابت بسیار نگران و ناراحت است. امروز باید شجاع، هوشیار و بصیر بود. هر چند مشکلات زیادی مانند تحریم​ها و اشتباهاتی از قبیل سوءمدیریت​ها و حقوق​های بالای 200 میلیون تومان که در واقع خیانت به نظام است، داریم که از بابت این مشکلات تحت فشار هستیم اما نباید راه را گم کنیم؛ راه موفقیت ما همان بودن در خط ولایت فقیه و رهبری است.

حاجتی با بیان این​که شرط پیروزی در جهاد کبیر کنونی تقوامداری است و اقتدا به امام حسین(ع) و سر دادن شعار هیهات من الذله است، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه 22 تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد است که به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده اسن؛ اکنون مسئولان این امر پیگیری​هایی را انجام می​دهند و امیدواریم حداقل مسئولین غیور در راستای تقویت حجاب تکلیف مانکن​هایی را که بی​تردید با پول دشمن بی​حجابی را ترویج می​دهند، مشخص کنند و تمام ستادها، نهادها و سازمان​های این حوزه در صحنه باشند و کار خود را انجام دهند؛ همچنین از خدا می​خواهیم که کمک کند تا هر چه زودتر آتش​سوزی مجتمع پتروشیمی ماهشهر اطفاء شود.

وی با توصیه به قرآئت سوره احزاب عنوان کرد: طبق سوره احزاب ابي​سفیان به پیامبر (ص) پیشنهاد سازش داد و در همان زمان جبرئیل به فرمان خدا نازل شد و پیامبر(ص) را به تقوی دعوت کرد. مرحله دیگر تقوی تبعیت نکردن از کفار و منافقین است و طبق تاریخ اسلام همواره دو دسته جلوی اسلام ایستادند و این دو دسته یهودیان و منافقین داخلی بودند.

حاجتی خاطرنشان‌كرد: دشمنان خارجی با تهدید و ارعاب و منافقان داخلی با تحقیر، تمسخر و ایجاد تردید همواره درصدد ضربه زدن به اسلام بودند. همانطور که می​بینید منافقین داخلی در فضای مجازی به دنبال حمله به خط رهبری و تضعیف مقام معظم رهبری هستند و امروز مقام معظم رهبری در حالی از صهیونیست​ها و نبودن اثری از صهیونست​ها تا 25 سال آینده سخن مي​گويند که منافقین داخلی باز این صحبت​ها را به تمسخر می​گیرند. اما تقوا یعنی که با وجود این تردیدها و همچنین تحریک​های دشمنان خارجی، همچنان در خط ولایت فقیه که استمرار خط محمد (ص) و انبیاء است، ایستادگی کنیم و در برابر پیشنهاد سازش دشمن و تمسخرهای منافقین داخلی راجع به انقلابی بودن، سر تعظیم فرو نیاوریم و تقوا پیشه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها