خبرهای داغ:
امام جمعه قنوات گفت: در بخش مرکزی قم با 30 هزار جمعیت، جوانان بیکار زیادی هستند که از مسئولین خواهش می کنم برای جوانان در این دولت فکری بشود.
کد خبر: ۸۷۰۷۲۵۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته شهر قنوات به امامت حجت الاسلام و المسلمین علی عادل پور امام جمعه قنوات و با حضور مردم و مسئولین متدین و انقلابی بخش مرکزی در مسجد اعظم این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام عادلپور در خطبه اول ضمن توصیه ی خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در ادامه مباحث قرآنی مطرح شده در هفته های گذشته درباره استکبارستیزی و در مورد مستکبرین گفت: خداوند تبارک و تعالی می فرماید: " آنها که آیات ما را دروغ می شمارند   مستکبرانند و از آنان اعراض می کنند. آنان از آیات خداوند روی گردانند و رحمت الهی که موجب بازگشایی درهای آسمان است به روی آن ها بسته می شود هر کس که فکر می کند که مستکبرین وارد بهشت می شوند همانند کسی است که فکر می کند که شتر از سوراخ سوزن عبور می کند.

وی ابراز داشت: امام صادق(ع) می فرمایند: "اعمال و ارواح مومنان به سوی آسمان برده می شود و درهای آسمان به روی آنها گشوده می شود اما کافران و مستکبران از این رحمت الهی محرومند حضرت علی(ع) می فرماید:"در های آسمان در پنج وقت باز است: 1- وقت نبرد مجاهدان اسلام در راه خدا 2- نزول باران 3- تلاوت قران 4- طلوع فجر 5- وقت اذان.
   
خطیب جمعه شهر قنوات در خطبه دوم  ضمن دعوت مجدد به رعایت تقوای الهی و حمد و ثنای الهی و سلام به ساحت معصومین ضمن اشاره به حدیثی از رسول اکرم(ص) اظهار داشت: خوشا به حال آنان که تواضع کنند نه به علت کمبود شخصیت و خوشا به حال کسی که فروتنی کند نه به علت فقر تواضع کردن نیکوست گدا که تواضع کند خوی اوست همانگونه که کار ابلیس تکبر و کار آدم حرص است.

حجت الاسلام عادلپور به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: دشمن در صدد تفرقه و تقسیم بندی دولت مردان به راست و چپ و خوب و بد است و از این کار برای غلبه و نفوذ در وحدت ملت استفاده می کند ما وظیفه داریم که در هر کجای نظام قرار داریم وظیفه محوله را درست انجام دهیم در اموری که مربوط به ما نیست وارد نشویم.

وی ادامه داد: هدف اصلی دشمن از روز اول انقلاب به دنبال تغییر هویت نظام اسلامی بوده است و در این باره هر کاری که از دستش بر آمده انجام داده است. اگر تاریخ انقلاب را به طور اجمال مرور کنید خیانت های دشمن را به عیان خواهید دید 

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری به جوانان فرمودند:"شما باید نقش به سزایی در اطلاع رسانی و راه گشایی مشکلات اقتصاد برای مسئولین داشته باشید و از این کارتان خسته و ناامید نشوید و تقدیر و تشکر از کار جهادی و خدمت رسانی به مردم استقبال کردند.

حجت الاسلام عادلپور ضمن تذکر دوباره در مورد اشتغال جوانان شهر تاکید کرد: در منطقه سلفچگان که جمعیت زیادی نیست کارخانه های متعدد احداث شده است اما در بخش مرکزی با 30 هزار جمعیت و جوانان بیکار این امر محقق نشده است که از مسئولین خواهش می کنم برای جوانان در این دولت فکری بشود.

وی در پایان از حضور جانانه مردم در هوای گرم و با لب روزه در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر نمود و گفت: همه اقشار مردم به خصوص جوانان و عزیزان روز قدس در راهپیمایی حضور به هم رساندند.


ارسال نظرات