مهمان نوازی کردستان از زائران راهیان نور

زیرساخت‌ها درکردستان برا پذیرایی و میزبانی از زائران راهیان نور شمالغرب کشور فراهم است.
کد خبر: ۸۷۰۷۲۶۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۶
 به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، کامل کریمیان معاون سیاسی فرماندار سقز در جلسه کمیته شهرستانی فرهنگی اردوی راهیان شمالغرب کشور  با اشاره به ضرورت تقویت و گسترش انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش و باورهای دفاع مقدس گفت: با درایت مسئولان و راه اندازی کاروان راهیان نور این مهم به سر انجام رسید. با پایان جنگ، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش ها و باورهای دفاع مقدس یک ضرورت اصلی در کشور بود که احساس می‌شد و با درایت مسئولان و با راه اندازی کاروان راهیان نور این موضوع نتیجه داد.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با رشادت‌ها و جانفشانی‌های فراوان، کیان و مرزهای میهن عزیزمان ایران را حفظ کردند و با ایثار و فداکاری از همه هستی خود گذشتند تا امروز در امنیت کامل به سر بیریم. ایران اسلامی جزیره ثبات در قلب خاورمیانه است که این امنیت پایدار با جانفشانی سربازان گمنام امام زمان(عج)، شهدا، ایثارگران و رزمندگان و ومشارکت مردم به ثمر نشسته است.

کریمیان از تمامی ادارات فرهنگی شهرستان خواست تا در خصوص استقبال از زائران و فضا سازی سطح شهر و ورودی و خروجی‌های سقز همکاری لازم را داشته باشند و عنوان کرد: مردم کُرد و به تبع آن مردم شهرستان سقز به مهمان نوازی مشهور هستند و بی‌تردید میزبان خوبی برای زائران خواهند بود./م
ارسال نظرات