امام جمعه اشکذر:

رمضان ماه فرصت‌های دست نیافتنی بود/ تاریخ مملو از طرح‌ها و نقشه‌های آمریکا است

امام جمعه اشکذر با اشاره به فرارسیدن عید سعید فطر ضمن تبریک این روز اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه فرصت‌های دست نیافتنی بود و هر کس به میزان ظرف و لیاقت خود از این ماه بهره برده است.
کد خبر: ۸۷۰۷۲۹۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: مردم ولایت مدار اشکذر بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که در دفاع از ظلم و محکوم کردن ظالمین پیرو دستورات امام (ره) هستند.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" با اشاره به فرارسیدن عید سعید فطر ضمن تبریک این روز اظهار داشت: ماه مبارک رمضان با تمام فرصت‌های معنوی خود پایان یافت.

وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه فرصت‌های دست نیافتنی بود و هر کس به میزان ظرف و لیاقت خود از این ماه بهره برده است.

حجت الاسلام طالبیان افزود: ماه مبارک رمضان ماه فرصت‌های ناب و کمیاب بود که به پایان رسید و فرصت‌های طلایی ماه مبارک رمضان در هر ماهی یافت نمی‌شود.

وی 18 تیر ماه روز کشف توطئه آمریکایی در پایگاه هوایی شهید نوژه «کودتای نافرجام نقاب» را از دیگر مناسبت‌های هفته جاری ذکر کرد و بیان داشت:وقتی تقویم تاریخ را نظاره می‌کنیم مملو از طرح‌ها و نقشه‌های آمریکا است.

وی ادامه داد:کسانی که معتقدند برای پیشرفت کشور باید به غرب پناه برد آیا خود نمی‌بینند که همه مصیبت‌ها و مشکلات جامعه امروز همه و همه از غرب نشأت گرفته است و هرچه می‌گذرد بر این مشکلات افزوده می‌شود.

امام جمعه اشکذر 23 تیر را آغاز جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی و حمله به مقاومت لبنان اعلام و اضافه کرد:رژیم صهیونیستی پیوسته در حال خونریزی، ظلم و خیانت است.

ارسال نظرات