خبرهای داغ:

تریلر حامل کالای قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی در شیراز توقیف شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از توقیف خودرو تریلر تانکر قیری حامل ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۲۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
سرهنگ سیروس حیدری اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان فارس در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا و مقابله با ورود کالای قاچاق، از حمل یک محموله کالای قاچاق توسط یک دستگاه تریلر مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران خودرو در شیراز شناسایی، متوقف و در بازرسی از این تریلر تانکر قیری 23 هزار و 380 ثوپ پوشاک در 212 گونی و 84 هزار و 984 عدد قرص بدن‌سازی در 11 گونی و 162 کیلوگرم پودر بدن‌سازی در 156 قوطی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله کالای قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در محل جاساز تانکر تعبیه شده بود، 10 میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

دستگیری 5 سارق حرفه‌‌ای در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از شناسایی و دستگیری 5 سارق و اخاذ سابقه‌دار که سبب سلب آسایش شهروندان در یکی از محله‌های جنوبی این شهرستان شده بودند، خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد شهرستان شیراز مطلع شدند 5 نفر جوان حدود 18 تا 22سال به صورت مکرر اقدام به اخاذی، خرید و فروش موادمخدر صنعتی و عربده‌کشی و مزاحمت برای نوامیس مردم و حرکات نمایشی با موتورسیکلت و خودروهای متفاوت می‌کنند.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد هر 5 نفر دارای سوابق متعدد سرقت توام با ازار و اذیت هستند و آنها در منزلی مجردی واقع در یکی از محله های جنوبی این شهرستان ساکن هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: در یک عملیات منسجم همه متهمان در آن منزل دستگیر و با استعلام به عمل آمده مشخص شد این افراد جمعا دارای 13 مورد سابقه در زمینه‌های سرقت، ضرب و جرح با چاقو، اخاذی، اعتیاد به موادمخدر، درگیری با ماموران، حمل و نگهداری موادمخدر، آزار و اذیت و غیره هستند.

سرهنگ ملک زاده خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهمان دستگیر شده یک دستگاه موتورسیکلت، 60 عدد کپسول هروئین، 18گرم شیشه، 21عدد پایپ استعمال موادمخدر و 4 دستگاه گوشی موبایل کشف شد.

وی گفت: این افراد از سارقان حرفه‌ای محله کوزه‌گری شیراز بودند که به علت تحت تعقیب بودن، در این محل پنهان شده بودند که همگی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار