خبرهای داغ:

توسعه وقف‌های قرآنی استان فارس را به قطب قرآنی کشور تبدیل می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: وقف قرآن در استان فارس گسترش یابد و واقفان به سمت قرآن هدایت شوند چراکه این امر در قطب قرآنی شدن استان فارس کمک شایانی می‌کند.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۲۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
آیت الله اسدالله ایمانی  در جمع خادمان قرآنی استان فارس با بیان اینکه ارادت و دلبستگی مردم این استان به قرآن سابقه‌ای دیرینه دارد، اظهار داشت: باید با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های مختلف فضای قرآنی را در همه استان فارس و شهر شیراز حاکم کرد. 

وی با اشاره به سابقه وقف قرآنی در استان فارس گفت: وقف قرآن در استان فارس گسترش یابد و واقفان به سمت قرآن هدایت شوند چراکه این امر در قطب قرآنی شدن استان فارس کمک شایانی می‌کند. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه برای قطب قرآنی شدن استان فارس نیاز به فعالیت بیشتری دارد، افزود: قرآن کلید گشایش همه کمالات و خیرات است و همه باید تلاش کنند تا فضای شهر شیراز و استان فارس به سمت مذهبی بودن و عنوان سومین حرم اهل بیت بودن هدایت شود. 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه کاری که برای قرآن باشد آثار و برکات فراوانی در جامعه به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: استعداد استان فارس برای حاکمیت فرهنگ و گفتمان قرآنی بسیار بالاست و این استعداد و توانمندی منحصر به یک نقطه و شهرستان نیست بلکه استان فارس از دیرباز مرکز فعالیت‌های قرآنی و دینی بوده است.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه ترویج قرآن وظیفه همگانی است، تصریح کرد: با مرور تاریخ استان فارس می‌بینیم همه مردم و هر منطقه از این استان ارادت و دلبستگی خود  به قران را نشان داده‌اند و مسئولان نیز باید در این راه همت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار