معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي کمیته امداد استان اردبيل از مساعدت بالغ بر 9 ميليارد و 400 هزار ريالي خيرين و نيكوكاران در جهت برپايي سفره‌‌هاي اطعام و افطار براي مددجويان تحت حمايت اين نهاد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۳۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، توحيدي ضمن قدرداني از يكايك خيرين كه با مساعدت‌هاي خود موجبات اطعام روزه‌داران نيازمند را فراهم كردند، گفت: با اين مقدار مساعدت، سفره‌هاي احسان و افطار براي بيش از 20 هزار مددجوي تحت پوشش برپا شد.

وي با بيان اينكه طرح اطعام ايتام و نیازمندان هر سال توسط كميته امداد در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، اذعان كرد: اين نهاد در جهت احياء سنت‌هاي حسنه اسلامي مي‌كوشد تا زمینه ساز گسترش فرهنگ نيکوکاري و توجه به نيازمندان در سطح جامعه باشد.

توحيدي در ادامه سخنان خود با اعلام ينكه در طول ماه مبارك رمضان يك هزار و 718 حامي حمايت از ايتام و خانواده‌‌هاي مشمول طرح محسنين را برعهده گرفته‌اند، اظهار كرد: اين تعداد حامي 2 هزار و 166 نفر از ايتام و فرزندان طرح محسنين را تحت تكفل خود قرار داده‌اند.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان اردبيل حمایت از ايتام و افراد نیازمند را امري خداپسندانه عنوان كرد و افزود: مردم نوعدوست استان مي‌توانند با مشاركت هر چه بيشتر در طرح‌های اكرام ايتام، محسنین، کوثر و شفا كميته امداد را در دستگيري از خانواده‌هاي بي‌بضاعت بيش از پيش ياري نمايند.

ارسال نظرات