خبرهای داغ:

اعطای انگشتری مقام معظم رهبری به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

انگشتری متبرک مقام معظم رهبری به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا شد.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۸۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

انگشتری متبرک مقام معظم رهبری، با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان فارس و در جمع اعضای این ستاد، به محمدهادی ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا شد.

این هدیه متبرک به‌پاس خدمات مؤثر در ترویج فرهنگ نورانی نماز و حمایت و پشتیبانی در راستای تجهیز و توسعه نمازخانه‌ها در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و اجرای طرح آموزش احکام نماز به پرستاران و ترویج سلامت معنوی، به همراه لوح سپاس رئیس ستاد اقامه نماز کشور حجت‌الاسلام محسن قرائتی به دکتر محمدهادی ایمانیه اعطا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ابتدای این مراسم، توجه و تمسک به تعالیم دینی و اعتقادات مذهبی را برای سلامت جامعه بسیار کاربردی دانست.

محمدهادی ایمانیه موفقیت هر مدیر را در انجام وظایف خود، تمکین به دستورات الهی و اجرای قوانین اسلام برشمرد و توفیق خدمت در زمینه نماز و قرآن را برای همگان آرزو کرد.

وی فعالیت برای نماز را بزرگ‌ترین موهبت و عمل به دستورات و احکام الهی را دستاورد مدیران عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تأکید کرد: دریافت این هدیه ارزشمند را افتخاری بزرگ برای خود و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی می‌دانم.

در بخش دیگری از این مراسم مدیر ستاد اقامه نماز در استان فارس، از نماز به‌عنوان حرکتی بی‌صدا نام برد که نقش بسزایی در مدیریت جامعه ایفا می‌کند.

سیدحسین ذوالانوار ادامه داد: مشکلات پیدا و پنهان جامعه، نتیجه بی‌توجهی به نماز و قرآن است، چراکه با نماز قلب انسان تلطیف پیدا می‌کند و همین مسأله موجب پیشگیری از بدرفتاری‌ها و ناهنجاری‌های بسیاری می‌شود.

وی گفت: کار برای نماز، نیازمند خرد جمعی و توجه به نکات ظریفی است که استفاده از ظرفیت‌های موجود و مدیران باتجربه می‌تواند در این زمینه کارگشا باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز در استان فارس با اشاره به طرح جامع ستاد اقامه نماز کشور به تدوین برنامه‌هایی برای احیای نماز در خانواده، مدرسه، دانشگاه، بازار و به‌طور کلی در کل جامعه خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها