خطیب موقت نماز جمعه خلخال:

بیداری اسلامی ظرفیت عظیم جهان اسلام برای مقابله بادشمنان است

خطیب موقت نماز جمعه خلخال گفت:بیداری اسلامی ظرفیت عظیم جهان اسلام برای مقابله بادشمنان است.
کد خبر: ۸۷۰۷۳۸۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام سید محسن محسنی ضمن اشاره به ظرفیت عظیم بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه گفت: این ظرفیت عظیم می تواند در مقابله با دشمن به کار گرفته شود.

حجت الاسلام محسنی با اشاره به موضوع گردشگری و استقبال مطلوب مسئولین شهرستان و تدارک امکانات برای مسافرین از زحمات فرمانداری شهرستان و سایر دستندکاران ستاد خدمات سفر تقدیر کرد.

امام جمعه موقت خلخال با اشاره به دامن زدن استکبار جهانی و خلق مشکلات جدید درمنطقه گفت: دشمن با این روش می خواهد در جغرافیای ممالک اسلامی مساله فلسطین را پاک نماید و اثری از این کشور نماند.

محسنی بااشاره به تقوای الهی به مناسبت های هفته اشاره و گفت: 19 تیرماه 1359 یادآور کوتای نوژه است که دشمن سعی داشت به خاطر از دست دادن منافع خود در کشور بار دیگر چتر استعمار خود را با دست منافقان داخلی بر سر کشورمان بگستراند که ناکام ماند.

رشتبری به موضوع کشف حجاب در سال 1314 اشاره و گفت: در این حرکت که از سوی رضاخان انجام شد با مقابله عظیم ملت و روحانیت آن زمان روبرو گشت که دشمنان این بار نیز به اهداف خود دست نیافتند.

محسنی به آغاز هفته بهزیستی و روز تامین اجتماعی اشاره و رسیدگی به وضعیت معلولین و ارائه خدمات توانبخشی و رسیدگی به وضعیت مددجویان را از وظایف این اداره عنوان وگفت: شهید فیاض بخش زحمات زیادی را در این راه ایفا نموده که از شهدا ی قوه قضائیه است .

امام جمعه موقت خلخال با تقدیر از حضور اردوهای جهادی در مناطق محروم گفت: این حرکت فرهنگی موجبات رفع محرومیت زدایی از مناطق روستایی را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه موقت خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز 8 شوال 1344 اشاره و حرکت ضد اسلامی ودینی دشمنان در تخریب ائمه بقیع را محکوم نمود .

حجت الاسلام  محسنی نعمت حیا و عفت الهی را از عالیترین نعمات جامعه اسلامی دانست و با اشاره به موضوع دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر خلخال و اشاعه این فرهنگ غربی خواستار برخورد جدی مسئولین با این امر و نظارت بر این موضوع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار