خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:

دفاع از انقلاب اسلامی تنها با انجام کارهای روزمره اداری رخ نمی‌دهد

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس اعتقاد دارد که دفاع از انقلاب اسلامی تنها با روحیه انقلابی میسر است و تنها با انجام کارهای روزمره اداری این کار انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۴۴۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
میلاد امیری‌نژاد، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در مراسم رونمایی از کتاب نخستین جشنواره رسانه‌های دفاع مقدس این استان گفت: امروز ما در شهر و کشور خود با آسایش و امنیت مشغول به انجام کارهای روزانه خود هستیم اما رزمندگان اسلام فرسنگ‌ها دورتر در حال نبرد با دشمنان هستند و آن هم با آن فضای بسیار رعب آور فضای جنگ سخت، لذا سئوال اینجاست که وظیفه ما در مقابل آنان چیست؟

وی افزود: سئوال اینجاست برای کسانی که اکنون با سلاح‌های سنگین در این گرما و زبان روزه دارند از مرزهای ما صیانت می‌کنند باید چه کنیم و آیا اینکه دور هم بشینیم و به کارهای روزمره برسیم درست است؟

امیری‌نژاد با تصریح اینکه رهبر معظم انقلاب با صراحت تکلیف همگان را مشخص کرده‌اند و فرمودند که باید از انقلاب، حمایت انقلابی کرد، به جمع حاضر که همگی از اصحاب رسانه بودند، اشاره کرد و گفت: شاید اگر هر کدام از ما خبرنگار نبودیم، تکلیفمان متفاوت بود اما اکنون که از اهالی قلم هستیم باید با یک روحیه انقلابی از انقلاب خود دفاع کنیم آن هم در شرایطی که انقلاب شدیداً نیازمند ماست.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با یادآوری اینکه هم‌اکنون ۷۵۰۰ رسانه در کشور ما دارای مجوز هستند، گفت: از این تعداد قریب ۲۸۰ رسانه در استان فارس مشغول به فعالیت هستند اما وظیفه تمام  این‌ها در دنیای امروز که استکبار هرآنچه دارد را با راه‌ا ندازی چند شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای بر علیه ما استفاده می‌کند، چیست.

وی با طرح این سئوال که آیا می‌توان با انجام کارهای روزمره اداری به وظایف خود در مقابل انقلاب اسلامی و شهدا عمل کنیم؟ گفت: اگر به صورت شبانه‌روزی هم تلاش کنیم و هر آنچه که در اندوخته علمی و عملی است به کار گیریم باز هم در برابر دشمن به لحاظ تجهیزات خیلی کمتر داریم اما آن چیزی که ما را متمایز می‌کند اعتقاد قلبی ماست.

امیری‌نژاد با بیان اینکه باید روزانه فعالیت‌های خود را بررسی کنیم که آخرین خبری که برای نیاز مردم منتشر کردیم چه زمانی بوده است، گفت: امروز در فضایی که دشمن با تمام ابزار ایستاده است و هر آنچه از دستش بر می‌آید به کار گرفته تا انقلابی بودن و اسلامی بودن ما را به زیر سئوال ببرد و شبهه ایجاد می‌کند و برخی از داخل و خارج به این شبهات دامن زده و به ذهن جوانان ما تزریق می‌کند، لذا تکلیف ما چیست؟ قطعاً وظیفه ماست که به این شبهات و حملات پاسخ داده و با آنان مقابله کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به فرصت‌هایی که فضای مجازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، گفت: امروز ما در فضای مجازی چه میزان تلاش کرده و روشنگری انجام داده‌ایم. لذا همه ما وظیفه داریم تا خمس و زکات علم خود را پرداخت کنیم و تنها به انجام کارهای اداری و روزمره اکتفا نکنیم.

وی همچنین به تشکیل کارگروه پیگیری مطالبات رهبری در بسیج رسانه فارس اشاره کرد و گفت: عده‌ای از جوانان انقلابی ما برای حضور در این کارگروه‌ها اعلام آمادگی کردند که باید قدر آن را بدانیم.

پایان‌بخش سخنان  امیری‌نژاد درباره نخستین جشنواره رسانه‌های دفاع مقدس در فارس بود که گفت: ما جشنواره را برگزار کردیم تا نشان دهیم که تا آخر ایستاده‌ایم و اصولاً پایداری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تنها بر مبنای ایستادگی ماست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار