رزمنده، جانباز و برادر دو شهید و سه جانباز در دردنامه‌ای برای حاج احمد متوسلیان نوشته است که «حاج احمد بیا که امروز بیش از همیشه به تو محتاجیم»
کد خبر: ۸۷۰۷۴۷۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج رسانه سپاه فتح استان ، حاج احمد متوسلیان از فرماندهان بزرگ سپاه اسلام و اولین فرمانده لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) بود که در دفاع مقدس حماسه‌ها آفرید و دست آخر با حضور در کشور لبنان و برای کمک به جریان مقاومت اسیر رژیم صهیونیستی شد و اکنون سال‌های سال است که خبری از آن فرمانده بزرگ و سه یار و همراهش نیست.

این روزها خبرهای جدی در خصوص زنده بودن این فرمانده رشید سپاه اسلام و سه همراه دیگرش شنیده می‌شود که همه را به دیدن روی این فرمانده دلاور امیدوار کرده است.

در همین خصوص سردار احمد خورشیدی‌آزاد از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس و دبیرکل کنونی جمعیت خدمتگذاران انقلاب اسلامی درد نامه‌ای برای این سردار سرافراز سپاه اسلام نوشته است که متن آن را در زیر می‌خوانیم.

 در این نامه آمده است: سلام احمد جان، سلام فدای غیرتت که نمونه نداشت احمد جان منم خورشیدی، احمد خورشیدی از بچه‌های حاج علی فضلی که خوب می‌شناسی‌اش یادت هست توی فتح‌المبین اگه تو نبودی که عراقی‌ها را دور بزنی توی همان تپه سبز محور شوش دشمن ما را دور می‌زد و همه قتل عام می‌شدیم.

احمد جان امشب دلم خیلی هواتو کرده، یادت بخیر یادت خیلی بخیر امروز به وجودت نیازمندیم مثل نیاز آدمی به هوا، اینها که نمی‌دانند وقتی تانک‌های کم تعدادمان در برابر انبوه تانکهای دشمن در عین خوش داشتند عقب می‌نشستند تو برای روحیه دادن به خدمه هامون رفتی ایستادی روی اولین تانک خودی و از سیل گلوله‌ها خم به ابرو نمی‌آوردی تا اینکه تانکهای ما تانکهای دشمن را تار و مار کردند.

در این نامه آمده است: احمد جان حالا کی باید بره روی تانک‌های خودی تا تانک‌های این نوکران دشمن را عقب بزنه، احمد جان کجایی که دلمان بهانه‌ات کرده.

حاجی جان در این روزها در کشورت مدیرانی هستند که هیچ چیزشان توی ایران نیست زن و بچه‌هاشان و منزل و مأوای‌شان و ثروت‌های انباشته‌شان که از خون دل فقیران ایران زمین جمع شده اون ور آبه و گرین کارت‌شون هم خیلی وقته آماده شده.

حاج احمد عزیز بیا که به وجودت نیازمندیم امروز عده‌ای سر کار آمده‌اند که از اسم مردم تهوع می‌گیرند اما از چهره خبیث اوباماییان خوشکشون می‌شه، اینها دل در گروه جای دیگر دارند.

در قسمتی از این نامه آمده است: احمد جان امشب داغ توام، دلم از نامردی‌ها به تنگ آمده امروز بد روزی است از همه بدتر این نامردهای اجنبی پرست در برابر جانشین روح‌الله هم خود نشان می‌دهند، نمی‌دانم چرا بچه‌ها که شمشیر کشیده و دندان‌ها به هم  فشرده‌اند کاری نمی‌کنند.

 در پایان این نامه آمده است: اما می‌دانم که غیرت‌ها به جوش خواهند آمد و خون مردم خوران را به جای خود خواهند نشاند و آن روز نزدیک است.

 رزمنده و جانباز و برادر دو شهید و سه جانباز، احمد خورشیدی‌آزاد

ارسال نظرات