فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل:
اینجاست که دشمن تمام توان خود را برای جنگ نرم بسیج نموده است و باید جوانان را به بیداری و بصیرت فرابخوانیم.
کد خبر: ۸۷۰۷۵۱۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در سخنان پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته اردبیل با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف ، حجاب را در مقابله با جنگ نرم دشمن ، اسلحه زنان دانست و از برگزاری همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده با تجمع حماسی بانوان اردبیلی در هفته آتی خبر داد.
وی با بیان اینکه دشمن از مقابله مستقیم و جنگ سخت با کشورمان مایوس شده و این فکر را حتی در مخیله اش هم نمی پروراند گفت: اینجاست که دشمن تمام توان خود را برای جنگ نرم بسیج نموده است و باید جوانان را به بیداری و بصیرت فرابخوانیم.
فرمانده سپاهن احیه اردبیل افزود: فقط در طول عمر بعد از انقلاب می توان در تاریخ ایران اسلامی مشاهده کرد که در جنگ نه یک وجب بلکه یک بند انگشت از خاک کشور در دست دشمن نماند و ازادسازی شد.

عبدی با اشاره به اینکه لحظه ای جنگ متوقف نشده و هم اکنون به شدت در وادی جنگ نرم و القای فرهنگ های منحط از سوی رسانه ها و ماهواره هستیم تصریح کرد: دشمن به وضوح به این نتیجه رسیده که توان و قدرت جنگ سخت با نظام جمهوری اسلامی را ندارد بنابراین سراغ جنگ نرم و فرهنگی آمده تا دنیا و بخصوص کشورهای مخالف با خود را دچار تناقضات فرهنگی کرده و مردم ایران را استحاله فرهنگی نماید.

وی همچنین تصریح کرد: دشمن به این باور رسیده است که ایران با سرعت فعلی صعود علمی و فن اوری در عرض کمتر از سه سال به رتبه اول علمی جهان خواهد رسید بنابراین سناریوهای مختلفی در بیشتر حوزه ها از جمله تغییر سبک زندگی در رسانه ها را آغاز کرده است.

عبدی خطاب به بانوان کشورمان تاکید کرد: زمانی تکلیف دفاع از میهن و کشور بود که رزمندگان اسلام به تمام تمایلات مالی دنیا پشت کرده و امنیت ماندگار را برای کشور رقم زدند و اکنون وظیفه شما بانوان حفظ ارزشها، افتخار به حجاب و عفاف و پایداری در سنگر اصول و ارزشهای اسلام بوده و خواسته شهدا و وصیت شهدا نیز پیروی از ولایت فقیه، زنده نگه داشتن راه و یاد شهدا و نیز پایبند بودن به اسلام است.

ارسال نظرات