بانک ملی پیشرو در پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون 377 طرح از محل اعتبارات بانک ملی برای مددجویان این نهاد اجرا شده است، گفت: 95 درصد از اعتبارات اختصاص یافته این بانک به اشتغال مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۰۷۵۲۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

فرید محبی در نشست با رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان گفت: تلاش ما این است که بستری برای حل مشکلات مددجویان فراهم کرده تا آنان به سمت اشتغال روی بیاورند و با توانمندی و خودکفایی از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شوند.

وی با بیان اینکه حل مسئله اشتغال و خودکفایی مددجویان یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، اظهار کرد: در این زمینه نیاز هست که همه ادارات و بخصوص بانکهای عامل وارد عمل شده و مشکل اشتغال نیازمندان جامعه را حل نمایند.

محبی با تشکر از مجموعه بانک ملی در راستای همکاری با کمیته امداد، بیان کرد: در مجموع اعتبار اختصاص یافته به کمیته امداد در بانک ملی 5میلیارد و 330 میلیون تومان در سال گذشته بوده که در این زمینه 394 پرونده اشتغال مددجویان به بانک ملی ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه 377 پرونده با اعتبار 5 میلیارد و 60 میلیون تومان پرداخت شده است، افزود: عملاً 95 درصد از اعتبارات بانک ملی جذب شده و تنها 17 پرونده با مبلغ 270 میلیون تومان باقی مانده است.

محبی ضمن تشکر ویژه از رئیس وکارکنان بانک ملی گفت :در حال حاضر بانک ملی در پرداخت تسهیلات اشتغال پیشرو بانکهای استان میباشد که به تعهدات خود به طور ویژه عمل کرده است.

وی خواستار همکاری و تعامل بیشتر بانک ملی با کمیته امداد بخصوص تسریع در پرداخت 17 پرونده باقی مانده شد و برای پیگیری اقساط معوقه مددجویان قول مساعد داد. 

مدیر امور شعب بانک ملی استان در این نشست، خدمت در کمیته امداد را خدمتی فقط برای رضایت خداوند دانست و گفت: این خدمت صادقانه برکت و نمود خاصی در زندگی شما امدادگران پیدا می کند.

احدالله امیری با بیان اینکه وظیفه داریم تا جایی که ممکن است در برنامه های مشارکتی کمیته امداد برای کمک به نیازمندان همکاری نماییم، افزود: افراد معرفی شده از سوی کمیته امداد در اولویت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ما هستند.

در پایان این نشست بر همکاری های متقابل، پرداخت تسهیلات مددجویی و سایر همکاری ها در راستای خدمت به نیازمندان تأکید شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار