صالحی زاده، گفت: نبض ارزش های انقلاب در مقوله ی عفاف و حجاب می زند
کد خبر: ۸۷۰۷۶۴۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، صالحی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با موضوع عفاف و حجاب، عنوان کرد: حجاب یکی  از هنجارهاي اجتماعي است كه بر سلامت و آرامش رواني جوامع تاثير مي گذارد و بستري سالم و مناسب براي كار و فعاليت زنان و مردان فراهم مي آورد در محيطي كه زنان و مردان، پوشش و حيا را رعايت مي كنند، راندمان كار نيز افزايش مي يابد به عبارت ديگر، حجاب براي زن، در جامعه مرزي قابل قبول و متعادل ايجاد مي كند و اين مرز موجب حضور سالم و مفيدتر او در عرصه تلاشهاي اجتماعي مي شود.

وی، تصریح کرد: حجاب یک مانع برای جلوگیری از نفوذ فاکتور مخرب، در جامعه می باشد.

وی، یادآور شد: در ترویج عفاف و حجاب که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است بیشترین وظیفه بر عهده صدا و سیما است.

صالحی زاده، ابراز داشت: حجاب و عفاف را تضمین کننده امنیت جامعه عنوان کرد و افزود: حجاب و عفاف در جامعه زن را از هرگونه آسیب مصون نگه می‌دارد.

وی، با بیان اینکه حجاب به زن حرمت می‌بخشد، تصریح کرد: در راستای تحقق این امر مهم باید تلاش کرد و مسئولین وارد کار شوند و با اجرای برنامه‌های فرهنگی این امر مهم را در جامعه تقویت کنند.

صالحی زاده، بدحجابی را مشکلی مهم در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر حجاب و عفاف در جامعه تقویت شود، الگوهای غربی وارد کشور نمی‌شود و به تبع بی‌حجابی هم به‌عنوان فرهنگ وارداتی در جامعه گسترش پیدا نمی‌کند.

ارسال نظرات