خبرهای داغ:
مسئول تعلیم وتربیت پایگاه مقاومت بسیج شهید غضنفری خبر داد:
مسئول تعلیم وتربیت پایگاه مقاومت بسیج شهید غضنفری از برگزاری کلاس شنا برای 30 نفراز بسیجیان جوانه های صالحین پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۷۶۸۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
عبدالحسین شبانی نژاد مسئول تعلیم وتربیت پایگاه مقاومت بسیج شهید غضنفری ضمن ارخ نهادن به افتخار آفرینی های بسیج وروحیه بسیجی درپاسداری وحراست ازحریم کشور در طول هشت سال دفاع مقدس،فراگیری وآموزش شنا در بین بسیجیان وحاد مردم را ازضروریات اجتناب ناپذیر جامعه عنوان کرد و اظهار داشت:سفارش پیامبراکرم(ص)به فراگیری شنا ومکلف شدن والدین بر آموزش شنا به فرزندان بیانگر آن است که در اسلام فراگیری شنا همواره به عنوان یک ضرورت اجتماعی مطرح بوده وما نیزباید در راستای تکالیف دینی در جهت توسعه وعمومیت بخشیدن به رشته شنا برنامه ریزی و فعالیت کنیم.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های بالای بسیج در توسعه عمومی شنا تصریح کرد:ورزش شنا یکی از ورزش های بسیار مفرح در فصل تابستان به شمارمی رود که طرفداران بسیارزیادی ازنوجوانان وجوانان دارد.بسیجیان با شرکت در این کلاس ها آمادگی خود را در برابرخطرات احتمالی ویا نجات جان افراد حفظ می کنند.

شبانی نژاد در پایان خاطرنشان کرد:در این کلاس بسیجیان جوانه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید غضنفری در محل استخر شنای شهرستان لامرد(بید)با انواع روش های شنا را فرا گرفتند.


برگزاری کلاس آموزش شنا برای بسیجیان جوانه های صالحین


برگزاری کلاس آموزش شنا برای بسیجیان جوانه های صالحین


برگزاری کلاس آموزش شنا برای بسیجیان جوانه های صالحین

ارسال نظرات
پر بیننده ها