در این روزهایی که ما به راحتی پوشش دلخواهمان را استفاده میکنیم خیلی ها در خیلی از نقاط جهان برای حفظ حجاب خود محکوم به ترد شدن از جامعه و اذیت و آزاراند پس ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم و حجابی که با خون و دل خوردن به ما رسیده است را قدر بدانیم و بدانیم در مقابلش مسؤولیم و این نقش ماست و نقش مسؤولین فرهنگ سازی صحیح این مهم اجتماعی است و باید کار کنند و جا بیندازند و بشناسانند به بانوان این دیار که حجاب حق آنها برای حفظ خودشان است.
کد خبر: ۸۷۰۷۷۰۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴


 

 


 

 

 

 

بسم الله الرحمان الرحیم

« مسلئه حجاب، به معنای منزوی کردن زن نیست. اگر کسی چنین برداشتی از حجاب  داشته باشد، این، یک برداشت کاملا غلط است. مسئله حجاب به معنای جلوگیری از اختلاط و آمیزشی بی قید و شرط زن و مرد در جامعه است؛ زیرا آمیزش و اختلاط بی قید و شرط، هم به ضرر زن است. مقام معظم رهبری»

همیشه میتوان ایران را در مقاومت و ایرانی را در نجابت خلاصه کرد و این را تا تاریخ اسلامی ایرانی کشورم ثابت می کند.

وطنم همان قطعه خاکی است که هرچه به زور متوصل شدند نتوانستند حجاب از سر بانوانش بردارند و مردمان غیورش نگذاشتند حیایشان به تاراج گذاشته شود.

مردم سرزمین من برای حفظ حریم ناموس خود خون داده اند.

آنهایی که دهان خود را پر میکنند و از عظمت دولت رضا خانی حرف میزنند بسیار ساده انگارانه محیط خود را مینگرنند و یا خود را به نفهمیدن تاریخی که بارها برایشان تکرار شده زده اند.

رضاخان همان شاه دست نشانده انگلیسی مسلک و خود فروشیست که عزم جزم کرد ملیت مردمانش که خلاصه در عفت بانوان سرزمینش شده بود را به یغما ببرد و با حکم منع حجاب چوب تاراج به غیرت مردان ایران زمین، این وطن اسلامیمان بزند.

کورخوانده  بود این وطنی، اجنبی زده و مردم کشورش را نشناخته بود که با طلایه داری مراجع و ایستادگی مردان و مردانگی زنانش مواجه شد.و این سردمدار استبداد و ظلم و زور این ناکامی را تاب نیاورد و به اعتراض مسالمت آمیز مردم پاسخی از جنس مرگ داد.

مرگی که از نظر او سرکوب و کشتار و از نظر مردم و تاریخ شهادت در راه احیای واجبات دینی است.

واقعه مسجد گوهرشاد و شهادت مردم، مظلومی که فقط خواستار اجرای امور دینیشان بودند به خودی خود نشانگر ظلم بی انتهای دست نشانده های انگلیسی مسلک بوده است، چیزی که در انقلاب مردم به آن رسیدند همین زیر بار زور ظالمان نرفتن بود که از همین علمداری مراجع به دست آمد و چه ثمره شیرینیست گرچه بابتش خون ها ریخته شد.

و در این روزهایی که ما به راحتی پوشش دلخواهمان را استفاده میکنیم خیلی ها در خیلی از نقاط جهان برای حفظ حجاب خود محکوم به ترد شدن از جامعه و اذیت و آزاراند پس ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم و حجابی که با خون و دل خوردن به ما رسیده است را قدر بدانیم و بدانیم در مقابلش مسولیم و این نقش ماست و نقش مسؤولین فرهنگ سازی صحیح این مهم اجتماعی است و باید کار کنند و جا بیندازند و بشناسانند به بانوان این دیار که حجاب حق آنها برای حفظ خودشان است.

دبیر کانون حجاب و عفاف بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها