استان زنجان میزبان چهاردهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره است که این مهرواره بیست و یکم تا بیست و سوم تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۷۷۴۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استان زنجان میزبان چهاردهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره است که این مهرواره بیست و یکم تا بیست و سوم تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

گفتنی است، سالن شهید شهریاری صدا و سیما، هتل پیام و کارخانه کبریت سازی زنجان برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده اند.

در این جشنواره ادبی نویسندگان و شاعران جوان در بخش های داستان کوتاه، داستان صدکلمه ای، شعر سنتی، شعر نو و ترانه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مهرواره 80 نفر در زمینه شعر و داستان از استانهای اصفهان، تهران، خراسان رضوی، سمنان، قزوین، قم، کرمان، گیلان، خراسان شمالی، مرکزی، بوشهر، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، اردبیل، سیستان و بلوچستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمر با 84 اثر به مرحله نهایی راه یافته اند.

در بین آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره نام شاعران و نویسندگان جوان زنجانی همچون پریا دوستی، حسین طاهری، رویا باقری، نیر فرزین به چشم می خورد که گویای هنر متعالی هنرمندان این استان است.

ارسال نظرات