آمار و اطلاعات گردشگران ورودی و اقامت‌کننده در شهرستان طارم به صورت علمی ثبت خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۷۷۶۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران تابستانی از جمله برنامه‌هایی محسوب می‌شود که بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، گفت: آمار و اطلاعات گردشگران ورودی و اقامت‌کننده در شهرستان طارم به صورت علمی ثبت خواهد شد.

ابراهیم نجفی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری بروشورهای مربوط به جاذبه‌های مختلف شهرستان طارم تولید و در راستای معرفی این جاذبه‌ها در سطح استان و شهرستان توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نظارت‌های مستمر از نظر استانداردهای تعریف شده همچون نظارت‌های فنی و کیفی، نظارت بر نرخ خدمات، واحدهای امدادی، نانوایی‌ها در فصل تابستان به صورت شدید صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان شهرستان طارم در جشنواره سراسری آش استان زنجان شرکت خواهند کرد تصریح کرد: مرحله شهرستانی جشنواره آش نیز در شهرستان طارم برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم اضافه کرد: تدوین برنامه‌های ویژه به منظور بازدید مسافران و گردشگران ورودی از مراکز کمتر شناخته شده شهرستان طارم در دستور کار قرار دارد.

نجفی در ادامه افزود: آبشار «وزنه‌سر» و روستای هدف گردشگری «ده بهار» از جمله این مناطق به شمار می‌روند.

وی به پیش‌بینی برگزاری تور دوچرخه‌سواری دور رودخانه بزرگ قزل‌اوزن در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: این تور در سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان طارم با بیان اینکه ایجاد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهرستان طارم به منظور راهنمایی مسافران از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود، بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت صدا و سیمای استان در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان نیز از جمله برنامه‌های مورد توجه این اداره کل است.

ارسال نظرات