دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان از آمادگی لازم برای استقبال از گردشگران برخور دار هستند.
کد خبر: ۸۷۰۷۸۷۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، گفت: با آغاز موج سفرهای تابستانی، نظارتها بر تاسیسات خدمات گردشگری در سطح استان زنجان به صورت مستمر جهت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در حال انجام است.

یحیی رحمتی با تاکید بر اینکه گردشگری باید اقتصادی باشد، افزود: در این راستا به پیش بینی برنامه هایی که میزان توقف گردشگر را افزایش دهد از قبیل، یازدهمین جشنواره ملی آش ایران در زنجان(به عنوان شاخص ترین جشنواره)– جشنواره انار و جشنواره زیتون طارم - جشنواره انگور در ابهر و جشنواره ماهی قزل آلا (طبخ ماهی) در ماهنشان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: مشوقهای لازم برای افزایش مدت زمان ماندگاری مسافر و بهره مندی از تخفیف در مراکز اقامتی باتوجه به میزان اقامت، پیش بینی شده است که گردشگر از آن بهره مند خواهد شد.

رحمتی، به تهیه و تولید اقلام فرهنگی - تبلیغاتی از قبیل: نقشه – بروشور – بیلبوردهای شهری و بنرهای اطلاع رسانی اشاره کرد.

وی، به اهمیت فضای مجازی در معرفی جاذبه های گردشگری تاکید و خاطر نشان کرد: قصد داریم از فضای مجازی، در حد توان استفاده کنیم و اطلاع رسانی و تبلیغ را از این طریق و استفاده از ظرفیت های رسانه ملی گسترش دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ، همچنین به ساماندهی معرفی مسیر گردشگری منتهی به غار کتله خور و تدابیر لازم جهت معرفی این غار زیبا در کنار جاذبه های شاخص پیرامون همچون، غارعلی صدر و گنبد عظیم سلطانیه برای جذب گردشگران به این غار خبر داد.

همچنین معاون عمرانی استاندار زنجان نیز در این جلسه گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و لزوم جذب گردشگر، برای ارتقای صنعت گردشگری استان، لازم است تا از هر فرصتی برای معرفی جاذبه های گردشگری زنجان استفاده شود.

جواد رحمتی افزود: دستگاه های متولی سفر، تمام امکاناتی که باید باشد و نیاز به رفع نقص دارد با سرعت، کنترل و نواقص احتمالی را مرتفع کنند.

ارسال نظرات