سپاه ناحیه مقداد مشهد:

تجربة انقلاب اسلامی اثبات کرد که حجاب هیچ منافاتی با پیشرفت زنان در جامعه ندارد

سپاه ناحیه مقداد مشهد با صدور بیانیه‌ای اعلام داشت: تجربة انقلاب اسلامی اثبات کرد که به هیچ وجه حجاب محدودیت نیست و منافاتی با پیشرفت زنان در عرصه‌های مختلف ندارد.
کد خبر: ۸۷۰۷۹۲۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سپاه ناحیه مقداد مشهد با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
 
ضرورت انقلاب را بشناسید، بدانید که حفظ عفاف و عصمت جامعه و طهارت دامان مرد و زن در این فرصت بسیار حساس جامعه انقلابی ایران، یک ضرورت و یک فریضة بزرگ است.
«امام خامنه‌ای مدظله‌العالی»
 
قیام مسجد گوهرشاد و شهادت هزاران نفر از مردم و روحانیت و تبعید و زندانی شدن جمع بسیاری از آن‌ها، نقطة اوج مبارزات بر ضد رضاخان بود و از آن واقعة جانگداز تا سقوط پهلوی اول و دوم، این مبارزه همچنان ادامه داشت تا اینکه خداوند متعال، پاداش این مبارزات و از جان‌گذشتگیها را، پیروزی انقلاب اسلامی، که از بزرگ‌ترین انقلاب‌های تاریخ است، قرار داده و این ملت را به نعمت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آراسته و مفتخر ساخت و عظمت اسلام را زنده نمود و آن را مقدمه‌ای برای ظهور و قیام عدالت فراگیر و نابودی بت‌های گستردة عالم‌گیر، حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار داد.
 
بر اساس آموزه‌های اسلامی، تجربة انقلاب اسلامی اثبات کرد که به هیچ وجه حجاب محدودیت نیست و نه تنها هیچ منافاتی با پیشرفت زنان در عرصه‌های مختلف ندارد، بلکه عاملی مثبت در مصونیت و حفظ کرامت و شخصیت زنان است.
 
حضور زنان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌های اجتماعی، اقتصادی، حماسی، سیاسی، علمی، هنری، ورزشی، حقوقی، قانون‌گذاری و بسیاری از صحنه‌های دیگر با پوشش دینی، نشان داد که حجاب، نه تنها کمترین رکودی در فعالیت‌های اجتماعی زنان پدید نمیآورد، که در رسیدن آنان به اهداف متعالی یاریگر خوبی است.
 
انقلاب اسلامی توانست این واقعیت را در افکار جهانیان مطرح کند که حجاب یکی از احکام ضروری دین مبین اسلام است و زن مسلمان می‌تواند با حفظ عفاف و حجاب جهت احقاق حق خود، در جامعه ورودی مثبت و کاملاً تأثیرگزار داشته باشد.
 
هفته عفاف و حجاب که از 19تا 25تیرماه برگزار می‌شود یادآور ایستادگی مردان و زنان مسلمان در برابر کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد در 21 تیرماه 1314می‌باشد، آنان که خون دادند ولی ذلت تحقیر و ملعبه قرار گرفتن زنان برای مردان هوسباز و شهوتران را نپذیرفتند.
 
ما پاسداران و بسیجیان ضمن ارج نهادن به عفت و پاکدامنی زن و مرد مسلمان، از همگان می‌خواهیم که با احیای امر به معروف و نهی از منکر نسبت به حفظ و ارتقای این میراث ارزشمند اسلام، سعی کنند و تلاش خود را در پاسداری از حریم حجاب و عفاف، بیش از پیش مبذول نمایند و توطئه‌های دشمنان قسم خورده این ملت و مکتب و نظام اسلامی را نقش بر آب نمایند و به معدود زن و مردی که هنوز به ارزش واقعی خود در حفظ حجاب و عفاف پی‌ نبرده‌اند و آن را ارزان بلکه رایگان در اختیار چشم‌های هوسباز و قلب‌های مریض می‌گذارند می‌خواهیم که از خواب غفلت بیدار شوند و فریب بنگاه‌های تبلیغاتی مسموم مدعیان آزادی زن را نخورند و با توبه و بازگشت به سوی خدا، روح و روان خود را شستشو داده و به طهارت خود و نسل‌های آینده کمک نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار