فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر خواهران رضوانشهر گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مدافعین حریم خانواده با حضور قشرهای مختلفی از بانوان شهرستان در محوطه مسجد جامع رضوانشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۷۹۳۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶

فروزان کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بمناسبت هفته عفاف و حجاب بیش از ۲۰عنوان برنامه در شهرستان رضوانشهر برگزار خواهد شد.

وی دیدار با امامان جمعه رضوانشهر و پره سر، مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی، اجتماع بزرگ مدافعین حریم خانواده و برگزاری حلقه مربیان در ساحل تازه آباد را از مهمترین برنامه‌های این هفته دانست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر خواهران رضوانشهر هدف از برگزاری این برنامه ها در طول هفته را ارج نهادن و گرامیداشت شهدای عفاف و حجاب و زنده نمودن ارزش های حجاب و عفاف برای زنان در زندگی فردی و اجتماعی دانست و گفت: در دنیایی که متاسفانه حیا و عفت رنگ باخته است و زندگی عفیفانه بی معنا شده است جا دارد در رواج ارزش های حجاب برای حفظ کیان خانواده و جامعه اسلامی نه در این هفته بلکه در تمام ایام سال گام های اساسی بر داریم.

کریمی حفظ حجاب و عفاف را برای بانوان کمتر از خون شهید ندانست و افزود: بارها در وصیتنامه شهدا دیده ایم که آنها از ما می خواهند که زینب گونه حجاب را رعایت کنیم و در واقع با اینکار اجازه نمی دهیم دشمنان اسلام در عرصه جنگ نرم پایه های خانواده اسلامی ایرانی ما را از بین ببرند و با این کار میتوانیم راه شهدا را ادامه بدهیم.

 

ارسال نظرات