مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه آموزشی برگزیدگان مسابقات قرآن دانش‌‌آموزی مرحله استانی برای شرکت در مرحله کشوری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۷۹۴۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

هادی زارع‌پور اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی است.

وی رویکرد خود را به عنوان مسؤول آموزش و پرورش استان در برنامه‌های فرهنگی با محوریت موضوعات قرآنی دانست و گفت: به نظر ما قرآن همان‌گونه که ائمه هدی و پیامبر اسلام(ص) می‌فرمایند بهترین نسخه برای مقابله و مبارزه با معضلات اجتماعی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: به همین خاطر در دوره مدیریت ما اهمیت زیادی به برگزاری برنامه‌ها و مسابقات و جشنوار‌ه‌های قرآنی داده‌ایم و با اصرار بر این رویکرد موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم.

این مسؤول فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مقام‌هایی که سال گذشته در مسابقات کشوری قرآن و عترت و نماز به دست آوردیم شاید دیگر هیچ‌گاه قابل تکرار نباشد.

زارع‌پور گفت: در سال گذشته با همین رویکرد قرآن محوری توانستیم بسیاری از استان‌ها را پشت سر بگذاریم و در کشور حائز رتبه‌های برتر شویم.

وی برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت به میزبانی شهرستان بویراحمد در ابتدای سال‌جاری با حضور بیش از 2 هزار دانش‌‌آموز را یکی از اقدامات بزرگ در سال جاری دانست و گفت: برگزیدگان این مسابقات باید خود را برای حضور در مسابقات کشوری قرآن و عترت و نماز آماده کنند.

زارع‌پور افزود: در مسابقات استانی پسران در تعداد 14 رشته و دختران در 12 رشته شرکت کرده بودند که از میان آنها تعداد 320 نفر برگزیده شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در مسابقات کشوری این تعداد در کارگاه آموزشی سه‌روزه شرکت کردند.

این مسؤول با قدردانی از همه دستگاه‌هایی که برای ترویج فرهنگ قرآنی در استان همکاری دارند، اظهار کرد: از مسؤولان استانی توقع داریم تا برای ترویج این فرهنگ ناب اسلامی آموزش و پرورش را در زمینه‌های مختلف از جمله در خصوص اعتبارات یاری دهند.

وی بیان کرد: در صورتی که اعتبارات در حوزه قرآنی هزینه شود پیشگیری برای مقابله با جرم‌ها و معضلات اجتماعی در جامعه شکل خواهد گرفت.

ارسال نظرات