مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت اهتمام ویژه معلمان استان به ترویج فرهنگ وقف تأکید کرد.
کد خبر: ۸۷۰۷۹۵۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی پیش از ظهر امروز در آیین راهکارهای ترویج فرهنگ قرآن که با حضور مسؤولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: تنها راه نجات جامعه توسل به فرهنگ قرآنی است.

وی ترویج فرهنگ قرآنی را وظیفه و رسالت همه دستگاه‌های فرهنگی دانست و گفت: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه فرهنگی است که با آینده‌سازان کشور سر و کار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آموزش و پرورش استان در سال‌های اخیر در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی از برترین دستگاه‌ها بوده است.

وی به موفقیت‌های بسیار زیاد آموزش و پرورش در این زمینه اشاره کرد و گفت: کسب مقام‌های بسیار ارزنده کشوری در مسابقات قرآن و عترت و نماز و نهج‌البلاغه خود نشان‌دهنده اهتمام مسؤولان آموزش و پرورش به ترویج فرهنگ قرآنی است.

جنتی‌ به وظایفی که آموزش و پرورش در خصوص برگزاری برنامه‌ها و مسابقات قرآنی دارد اشاره کرد و افزود: مسابقات قرآنی زیر 18 سال در کشور از این پس با مسؤولیت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی از معلمان به عنوان سفیران ترویج فرهنگ قرآنی در کشور و استان یاد کرد و گفت: آن‌ها بهترین سفیران برای ترویج فرهنگ وقف نیز هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اوقاف و امور خیریه نیز آمادگی هرگونه همکاری با آموزش و پرورش برای ترویج فرهنگ قرآنی و وقف را در استان دارد.

جنتی‌ یکی از موضوعات مهمی که باید در استان بیش از گذشته ترویج و نهادینه شود را ترویج فرهنگ وقف دانست و گفت: با توسعه این فرهنگ در استان شاهد از بین رفتن بسیاری از محرومیت‌ها خواهیم شد.

ارسال نظرات