بنیاد علوی میزبان نحستین اردوی علمی فرهنگی دانش آموزان استان

معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اعزام نخستین گروه دانش‌‌آموزان استان به اردوی فرهنگی-علمی تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۷۹۶۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

سید بهاءالدین ملک‌حسینی درگفتگو با بسیج با بیان این که برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌‌آموزی را اکنون پس از اتمام ماه مبارک رمضان با همت مضاعفی انجام خواهیم داد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم اعزام دانش‌آموزان به اردوهای مختلف فرهنگی و علمی است.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تابستان امسال به همت بنیاد علوی که وابسته به دفتر مقام معظم رهبری است، اردوهای دانش‌‌آموزی برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در این اردوی فرهنگی و آموزشی طی چند مرحله تعداد 480 دانش‌آموز هم استانی به همت بنیاد علوی به اردوی تهران خواهند رفت.

ملک‌حسینی از اعزام اولین گروه این دانش‌‌آموزان به اردوی بنیاد علوی اشاره کرد و گفت: تعداد 80 نفر از دانش‌آموزان از مناطق عشایری، و روستایی به این اردو اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این عده دانش‌‌آموز تاکنون به اردو اعزام نشده بودند، اظهار کرد: این دانش‌‌آموزان به مدت یک هفته در اردوگاه امام خمینی(ره) لواسان در تهران حضور خواهند یافت که برنامه‌های متنوع و متفاوتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌هایی که در این اردو برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، اعتقادی و تفریحی و بازدید از مراکز مهم برای آن‌ها در این اردو در نظر گرفته شده است.

وی بازدید از برخی اماکن مانند موزه شهدا، موزه عبرت، حضور در حرم امام خمینی(ره) و بازدید از مجموعه سعدآباد را از برنامه‌های دیگر این اردو ذکر کرد.

ملک‌حسینی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری چنین اردوهایی را بصیرت‌افزایی برای دانش‌‌آموزان دانست و گفت: در این اردوها اساتیدی مجرب آموزش برنامه‌ها را بر عهده دارند.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌های کانون‌های اوقات فراغت به عنوان سایر برنامه‌های تدارک دیده شده برای فصل تابستان دانش‌‌آموزان سخن به میان آورد و گفت: در کانون‌هایی که در سراسر استان دایر شده‌‌اند برنامه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و حرفه‌‌آموزی اجرا می‌شود

ارسال نظرات