خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج هنرمندان اصفهان به مناسبت روز عفاف و حجاب

سازمان بسیج هنرمندان اصفهان به مناسبت روز عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد .

به گزارش خبرگزاری بسیج سازمان بسیج هنرمندان اصفهان به مناسبت روز عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد . متن بیانیه بدین شرح است.:
کد خبر: ۸۷۰۸۰۶۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

سلام بر شیرزنان و غیور دخترانی که حجاب زهرایی شان تاج وقار و بندگی و اطاعت معبود است. آنانی که از فرمان و دستور الهی حجاب حراست و صیانت می کنند. و سلام بر رادمردانی که با غیرت علوی شان قدم در راخ حفظ ارزش های اسلامی بر می دارند. همواره انسان های آزادی خواه و شجاع، اصلی ترین مشکل گردن کشان و گستاخان تاریخ بوده و مانع زورگویی و ظلم پیشگی آنها بوده است. رزمندگان و دلاورانی که با گذشت۸۱ سال از دستور رضا خان قلدر مبنی بر کشف حجاب ادامه دهنده خون شهدای گوهرشاد بوده و با آزادگی و شجاعت در برابر مظاهر بی عفتی و بی غیرتی در جامعه تمام قد ایستادگی می کنند.

مستبدان برای مطامع و امیال کثیف و پلید نفسانی شان جامعه ای حقیر و ذلیل می خواهند، که از بین بردن حیا و عفت عبیانیه سازمان بسیج هنرمندان اصفهان به مناسبت روز عفاف و حجابمومی یکی از مهمترین شیوه هایی است که ظالمان تاریخ همیشه برای ذلت جوامع بکار می بندند.اکنون که دشمنان قسم خورده و معلوم الحال توان حمله نظامی به مرزهای ما را ندارند در صدد ترویج بی عفتی و بی حیایی در مرزهای اعتقادی جامعه برخواسته اند که این خود خطری بسیار بزرگ برای جامعه و امت مسلمانان در سراسر گیتی به شمار می رود. دشمن دیگر به توپ و گلوله متوصل نمی شود بلکه به ابزاری بس قوی تر دست پیدا یافته و با استفاده از این ترفند دست به اهداف شوم و پلیدش زده است که این در واقع همان نفوذ و تاثیر چهره های ضد فرهنگ و بی بصیرت است که به عنوان سربازان پیاده نظام وارد معرکه و کارزارشده اند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب(مد طله العالی) همان جنگ نرم دشمن است.

یک گروه از این پیاده نظام، برخی از بازیگران تئاتر سینما و تلویزیون و چهره های مطرح هنری هستند که گاه و بیگاه اخباری ناخوشایند از اردوگاهشان به گوش می رسد و با استفاده از تکنولوژی دجال وار زمان و شبکه های اجتماعی تصاویر بی عفتی خود را روانه فضای وسیع سایبری و مجازی مردم می کنند.انتشار تصاویر و فیلم های کوتاه چند ثانیه ای از بازیگران سینما و تلویزیون و عدم رعایت حدود شرعی در برنامه ها و مهمانی هایشان را می توان نمادی از بی بصیرتی و بازی در زمین دشمن دانست که گویا اعتقاداتشان هم تحت تاثیر حرفه شان قرار گرفته است.و بسی جای تعجب و تاسف دارد.

همانگونه که هنر به ذات خود تعالی دهنده روح و روان آزادی خواهان جهان است، هنرمندان متعهد و مقید و مبادی به آداب و ماخوذ به حیا همواره به عنوان نماد هنرمند مسلمان باید در این عرصه حضوری پررنگ پیدا کنند و عرصه را بر فرصت طلبان تنگ و مسیر را برای خودفروشانی که ساز زندگیشان با شبکه های ضد فرهنگی و رسانه های بیگانه کوک و تنظیم می کنند ناهموار سازند تا مجالی برای عرض اندام و تزریق افکار پوچ و واهیشان در بطن جامعه وجود نداشته باشند.

اما در مقابل چادرهای نوامیس این مرز و بوم به سان صدف مروارید ارزشمند حیا و عفاف زنان فرهیخته ما را در برگرفته و این پیام را به گوش جهانیان می رساند که حجاب مصونیت است نه محدودیت.

سازمان بسیج هنرمندان اصفهان اقدامات خلاف شرع برخی از این هنرمندان واداده در عرصه عفاف و حجاب و پیوستن آنها به دامان شبکه های بیگانه و معاند که منجر به کشف حجاب به عنوان فتح اولین سنگر درجبهه فرهنگی جامعه شده و همچنین اقدامات سازماندهی شده آنها در قبح زدایی ازافعال سخیف و شنیعی مانند طرح آزادی های یواشکی و ارتباطات نامشروع چالش های نامانوس آرایشی سگ بازی و سگ گردانی مهمانی های شبانه مختلط و غیر متعارف را قاطعانه محکوم می نماید.


ارسال نظرات
آخرین اخبار