خواستگار کینه‌جو پس از شنیدن جواب رد از خانواده دختر مورد علاقه‌اش، نیمه‌های شب وارد خانه آنها شد و پدر، دختر و پسر خانواده را که در خواب بودند آماج ضربات متعدد چاقو قرار داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۱۱۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، جوان کینه‌جو پس از این حادثه پا به فرار گذاشت. در این جنایت هولناک دختر و پسر در دم جان باخته اما پدرشان نیمه‌جان بود.

همان موقع سایر اعضای خانواده در تماس با پلیس تقاضای کمک کردند و مأموران کلانتری نیز چند دقیقه بعد در محل جنایت حضور یافتند. پس از حضور امدادگران اورژانس هر سه نفر را به بیمارستان انتقال دادند که پدر خانواده با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت اما پزشکان از مرگ دختر و پسر به علت خونریزی شدید ناشی از ضربات متعدد چاقو خبر دادند.

 ساعتی پس از وقوع این جنایت خونین، کارآگاه جنایی و قاضی کشیک ویژه قتل دادگستری شیراز به خانه مورد نظر رفتند و به تحقیق درباره این جنایت پرداختند.

 کارآگاهان در جریان تحقیقات دریافتند از چند ماه قبل جوانی که تبعه خارجی است به‌عنوان خواستگار به این خانواده مراجعه کرده و گفته بود که قصد ازدواج با دخترشان را دارد. با آنکه دختر تمایلی به ازدواج نداشت اما این جوان همچنان بر این ازدواج پافشاری می‌کرد.

بدین‌ترتیب کارآگاهان پس از جست‌وجوهای گسترده موفق به شناسایی محل سکونت خواستگار شکست خورده شدند و پی بردند که وی از اتباع بیگانه است و قصد خروج از کشور را دارد. تا اینکه با شناسایی دقیق مخفیگاه متهم فراری، وی را دستگیر کردند. این جوان در نخستین بازجویی‌ها منکر قتل شد اما در ادامه وقتی با مدارک و مستندات کارآگاهان روبه‌رو شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل دختر مورد علاقه‌اش و برادرش اعتراف کرد.

وی در خصوص نحوه ارتکاب جنایت گفت: زمانی که با خانواده دختر جوان درگیر شدم تصمیم به قتل گرفتم و از این رو نیمه‌شب حادثه با قصد و نیت قبلی به خانه آنها حمله‌ور شدم.

وی ادامه داد: با چاقویی که همراه داشتم به جان دختر جوان، برادر و پدرش افتادم و با اطمینان از قتل آنها از محل فرار کردم. فکر می‌کردم این سه نفر کشته شده‌اند اما گویا پدر خانواده زنده مانده است.

در ادامه بازپرس جنایی قرار بازداشت موقت او را صادر کرد.
ارسال نظرات