رئیس هیئت کشتی شهرستان میامی گفت: مجید نوروزی کشتی گیر نونهال میامی با کسب مدال طلا در مسابقات کشتی قهرمانی و انتخابی تیم نونهالان استان سمنان به جمع اعضای تیم منتخب کشتی استان به منظور شرکت در مسابقات کشوری راه یافت.
کد خبر: ۸۷۰۸۱۶۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
علیرضا کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی با اعلام این خبر، گفت: مسابقات کشتی قهرمانی و انتخابی تیم نونهالان استان سمنان در رشته های آزاد و فرنگی جهت شرکت در مسابقات کشوری باحضور تیم های استان به میزبانی شاهرود برگزار شد.

وی افزود: تیم کشتی میامی با 6 کشتی گیر و در رشته آزاد با مربیگری حسین صائمی و سرپرستی علیرضا کریمی در این مسابقات حضور یافت که در پایان تیم میامی  بعد از تیم های گرمسار وشاهرود به مقام سوم تیمی دست یافت.

کریمی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات مجید نوروزی کشتی گیر نونهال میامی با کسب مدال طلا به جمع اعضای تیم منتخب کشتی استان به منظور شرکت در مسابقات کشوری راه یافت.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در رده نونهالان محمد حسن بارانی مدال نقره، محمد پورتیموریان و ابوالفضل عابدی مدال برنز این دوره از مسابقات کشتی قهرمانی و انتخابی تیم نونهالان و خردسالان استان سمنان را برای تیم شهرستان میامی کسب نمودند.

تصاویر زیرمربوط به تمرینات سخت روزهای پایانی اعزام تنها نماینده میامی در مسابقات کشوری زیرنظر مربی خود حسین صائمی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها