خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت امام صادق (ع) اصفهان به مناسبت روز عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است :
کد خبر: ۸۷۰۸۱۷۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم

21 تیر ماه آغازی دیگر در راه مبارزه و مقاومت در مقابله با هجمه به کیان فرهنگ اسلامی ایران عزیز و حرکت مزبوحانه ی آمیخته به دیکتاتوری و خشونت در ترویج بی بند و باری و اباحه گری است .

شاید آن روز فهم آن که کشف حجاب آغازی بر سلسه اقدامات پلید و ایمان سوز سفاکان روزگار بر علیه کرامات و نجابت زن و خانواده است سخت  و دشوار می نمود . حال اما نه زن به تنهایی بلکه مردان و فرزندان و سرمایه های انسانی جامعه اسلامی در کابد نهاد مقدس خانواده را با تمام ابزار و توان خود آماج انحراف و خطر قرار داده اند و هر روز و هر ساعت با جلوه ای زیبا شده با هنر ، رسانه ، سبک زندگی و حتی علم و مهارت ، بنیان الهی آن را هدف و هتک حرمت می نمایند و می کوشند تا جسم زیبای آن را به غفلت و شهوت و هوس بیالایند و در مسائلی چون خیانت ، اعتیاد و طلاق گرفتار ساخته ، راه تعالی و تکامل و کسب نشاط و خوشبختی را بر او ببندند.

اما تاریخ همدلی ملت با فرهنگ  و نجیب ایران و مکتب امام خمینی (ره) به ما آموخته تا زمانی که راهزنی در راه و دشمنی در کمین است ، مبارزه و جهاد مقاومت باقی است .

از این رو ما خانواده های ایرانی هم پیمان و هم قسم با شهیدان راه مدافعین حرم تمام تلاش خود را در جهت حفظ و گسترش حیاء ، عفت (( حفظ حیاء و غیرت ، از مروه شربینی گرفته تا خلیلی)) غیرت به کار گرفته در این اجتماع بزرگ مردمی نکاتی را به ملت عزیز و دولت مردان ایران متذکر می شویم.

الف ) بر اساس وظیفه ذاتی نظام اسلامی ممانعت و مبارزه با عوامل ترویج فساد و اباحه گری که مانع رشد و بالندگی اخلاقی و تعالی همه جانبه جامعه است ، تکلیف غیر قابل تغییر و وظیفه ای غیر قابل تقلیل است است و انتظار خانواده ایرانی از مسئولان و متولیان امور آن است که با هوشیاری ، دقت و همتی مضاعف اقدامی شایسته صورت داده شود و ما را در تحمل رنج رشد خود و فرزندانمان یاری رسانند.

ب ) نقش خانواده در استحکام بخشی به ابعاد فکری و شخصیتی اعضای آن نقشی بی بدیل و اثر گذار است که در صورت توجه به تکالیف و رسالت های تربیتی ، توان مقاومت آن در مقابل انواع شرایط محیطی افزایش می یابد .

با آرزوی سعادت و خوشبختی برای هم میهنان مومن ، توفیق و عزت خادمان فرهنگ و امنیت و شرف اسلامی و به ویژه شهدای مظلوم مدافع حرم اهل بیت (ع) را از خدای منان مسئلت می نماییم.

 

روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام صادق (ع) اصفهان
ارسال نظرات
پر بیننده ها