یکی از کامیونداران در گفتگو با «بسیج»:

کامیونداران باور نمی‎کنند مدیری حقوق ده ها میلیون تومانی بگیرد

رحمت الله معتمدی فرد گفت: یک کامیوندار با کار شبانه روزی 1میلیون و 600 هزار تومان حقوق می گیرد لذا کامیونداران نمی توانند باور کنند مدیرانی ده ها میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.
کد خبر: ۸۷۰۸۱۸۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
رحمت الله معتمدی فرد یکی از کامیونداران معترض رانت درپایانه حمل و نقل بندر عباس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، حقوق نجومی مدیران اظهار داشت: هر مدیری بر اساس مسوولیت، تعهد و پایبندی که به نظام جمهوری اسلامی دارد باید در دریافت حقوق متعارف دقت کند.

وی با بیان اینکه وجدان کاری، مولفه مهم مدیریتی است افزود:  آنچه مردم و کارگران از مدیران اسلامی خود انتظار دارند، همانگونه که اعتماد به احراز مسوولیت شان کردیم، وجدان کاری و انضباط مالی را در نظر داشته باشند .

معتمدی فرد در ادامه بیان داشت: یک مدیر متعهد خود باید در وهله اول نسبت به دریافت حقوق غیر متعارف از حساسیت لازم برخوردار باشد قبل از اینکه دستگاه های نظارتی  به بررسی حقوق شان بپردازند خود مدیران، ناظر اقدامات خود باشند.

این کامیوندار اذعان داشت: یک کامیوندار در صورتی که شرایط  بارگیری خوبی داشته باشد با توجه به سختی مسیر، کار شبانه روزی 1میلیون و 600 هزار تومان حقوق می گیرد که البته بیمه بار، بیمه فرد، مالیات کسر نگردیده است لذا کامیونداران نمی توانند باور کنند مدیرانی ده ها میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.

وی در خاتمه افزود: کارگران از جمله رانندگان جاده ای انتظارشان این است تا مدیران با توجه به مسوولیت خود حقوق بگیرند و مشکلات کارگران را در نظر بگیرند.

ارسال نظرات