حجت الاسلام سالک گفت: آمریکایی ها مدام به دنبال بهانه هستند که به تعهدات خود را در برجام عمل نکنند و این نشان دهنده عمق خصومت آمریکا نسبت به ایران است.
کد خبر: ۸۷۰۸۲۳۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به گزارش دبیرکل سازمان ملل مبنی بر اینکه آزمایش های موشکی ایران با برجام ناسازگار است، اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل و انگلیس دشمنان سرسخت انسانیت و اسلام و انقلاب اسلامی هستند لذا آمریکا به هیچ وجه قواعد بین المللی را رعایت نمی کند چه برسد به انجام تعهداتی که در برجام و در قبال امتیازاتی که گرفته است.

وی افزود: آمریکا هر روز دبه درمی آورد و آقای بان کی مون که مستاجر و مزدور عربستان سعودی است، نمی تواند درباره ملتی که در دفاع از خود و امنیت خود تلاش می کنند، تصمیم گیری کند.

سالک خاطرنشان کرد: موضوع موشکی ما هیچ ربطی به برجام ندارد و یک حق ملی و بین المللی است که هر کشوری برای دفاع از خود باید مسلح شود؛ مساله موشکی موضوع اقتدار جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم اصفهان با تاکید مجدد بر جدایی بحث موشکی و خسارت محض برجام، افزود: برجام یک مساله جداست که شاهد آن هستیم هیچگاه اجرایی نمی شود و پسابرجام نیز در اقتصاد کشور بی تاثیر است و اقتصاد را متحول نمی کند.

سالک تصریح کرد: آمریکایی ها مدام به دنبال بهانه هستند که به تعهدات خود را در برجام عمل نکنند و این نشان دهنده عمق خصومت آمریکا نسبت به ایران است.

وی ادامه داد: دولتمردان باید از این توهم که آمریکا حلال مشکلاتشان است دل بکنند؛ آمریکا حلال مشکلات نیست و فقط به دنبال منافع ملی خودشان هستند؛ آمریکایی ها با قدرت ایستاده اند که تسلط از دست رفته خود را در مقابل جمهوری اسلامی برگردانند.
ارسال نظرات