خبرهای داغ:
با حضور خانواده معظم شهدا برگزار شد:

یادواره شهدای مدافع حرم استان قزوین

یادواره شهدای مدافع حرم استان قزوین با حضور خانواده معظم شهدا در حسینیه سیدالشهداء شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۸۲۳۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، یادواره شهدای مدافع حرم استان قزوین در حسینیه سیدالشهداء بوئین زهرا با حضور خانواده های معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد.

در این مراسم باشکوه حجت الاسلام سیدشمس الدین موسوی شالی با بیان اینکه عده‌ای به این دلیل از جبهه حق روی برگردانند که فکر می کنند این جبهه در حال شکست است گفت: جبهه حق همیشه پیروز بوده است زیرا خداوند در آیه 54سوره مائده می فرمایند:« اگر کسانی به دین خدا پشت کنند خداوند قوم دیگری را می آورد که آن قوم پیروز خواهد شد.»

وی با اشاره به اینکه جبهه حق روز به روز در حال پیشرفت بوده است افزود: جبهه حق در زمان پیامبر اسلام (ص) نسبت به زمان حضرت موسی (ع) پیشرفت داشته است و حتی می‌توان گفت که جبهه حق در زمان امام علی (ع) نسبت به زمان پیامبر (ص) پیشرفت داشته است چرا که پیامبر (ص) و اصحابش با کفر می جنگیدند و امام علی (ع) و یارانش با نفاق جنگ می کردند و جنگ با نفاق سخت تر است.

موسوی شالی جبهه حق را با پیروزی انقلاب اسلامی همچنان رو به پیشرفت دانست و خاطر نشان کرد: در انقلاب اسلامی فراز و نشیب زیاد بوده و نباید در این زمینه مقطعی و فردی به این قضیه نگاه کرد بلکه باید نگاه ما کلان باشد.

وی ادامه داد: نتیجه انقلاب اسلامی شیخ زکزاکی ها، شیخ نمرها، حزب اله لبنان، شیعیان عراق و محور مقاومت بوده است، شهدای دفاع مقدس ما و شهدای مدافع حرم هم جزء این پیشروی ها بوده اند.
امام جمعه موقت شال در ادامه به بازشماری امتیازات شهدای مدافع حرم پرداخت و ابراز کرد: شهدای دفاع مقدس اکثرا مجرد بوده اند اما شهدای مدافع حرم اکثرا متاهل و بچه دارند و علاوه بر این در مملکت غریب مظلومانه به شهادت می رسند.

موسوی شالی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از فضیلت بسیار بالایی برخوردارند گفت: نفاق جبهه باطل امروز خیلی پیچیده است و بچه های مدافع حرم با این نفاق می جنگند که پیشروی جبهه حق را نشان می دهد.

2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها