مسئول بسیج جامعه زنان بابل گفت: به مناسبت 21 تیر ماه روز ملی حجاب و عفاف اجتماع بزرگ مردم شهرستان بابل در قالب مدافعین حریم خانواده برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۳۰۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل  از روابط عمومی سپاه ناحیه بابل،خواهر پاسدار زینب شعبانی اظهار داشت: این مراسم   با هدف دفاع از حجاب و عفاف و حریم خانواده  در راستای مطالبه از مسئولین برای بررسی وضعیت فرهنگی حجاب و عفاف در جامعه به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر به كانون گرم خانواد ها برگزار خواهد شد.
 شعبانی  افزود: شركت كنندگان روز دوشنبه 21 تیرماه ساعت 17:30 از میدان ولایت به سمت آستانه امامزاده قاسم(ع) حركت خواهند كرد و شعارهایی در دفاع از حجاب و مبارزه با بی حجابی سرخواهند داد.

مسئول بسیج جامعه زنان بابل یادآور شد: برگزاری ایستگاه صلواتی، سخنرانی خانم دكتر طاهری(استاد دانشگاه)، قرائت بیانیه و برنامه های فرهنگی دیگر در این مراسم اجرا خواهد شد.

قابل ذكر است: سپاه ناحیه بابل به منظور هرچه با شكوهتر برگزار شدن این مراسم از كلیه پایوران به همراه خانواده هایشان و نیز عموم مردم ولایتمدار شهرستان بابل به ویژه برادران و خواهران بسیجی دعوت به عمل  آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها