خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۰۸۳۳۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

((قُلْ لِلْمُؤْمِنینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِكَ أَزْكى‏ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما یَصْنَعُونَ ))

( سوره مبارکه نورآيه ۳۰ )

به مؤمنان بگو چشم هاى خود را (از نگاه به نامحرمان) فروگیرند، و عفاف خود را حفظ كنند این براى آنان
پاكیزه ‏تر است خداوند از آنچه انجام مى ‏دهید آگاه است
.

عفاف و حجاب در دنياي امروز صرفا یک نوع پوشش نیست بلکه اندیشه و رویکردی است که بشریت به آن نیازمند است. فرهنگی است که برای تحقق مصالح مبتنی بر اخلاق و انسانيت در جهان کنونی به آن نیازمندیم. فرهنگی که انسان را از بند نفس می رهاند و به رشد و شکوفایی برای رسیدن به حقیقت انسانیت رهنمون
مي سازد. ترویج وحمایت از بی بندوباری و مقابله با حجاب و عفاف یکی از مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی جبهه استکبار در مواجهه با نظام اسلامی ایران بوده است و حرکت دشمن در این عرصه نه یک توهم، که واقعیتی است که با رصدی ساده از رسانه‌های وابسته به دولت هاي غربي و امپراطوری رسانه‌ای شبکه صهیونیستی، قابل درک خواهد بود.

یکی از برکات تردید ناپذیر انقلاب اسلامی ایران ایجاد موج گسترده بازگشت به عفاف و حجاب در ایران و جهان است و بی شکیکی ازرموزپاکی واستواری جامعه اسلامی ، حفظ حریم ها ورعایت حدود الهی درروابط اجتماعی است . همان که درجامعه اسلامی وانقلابی مابه عفت تعبیرمی شود.

در چنین شرایطی زنان و دختران مسلمان و متعهد مسئولیتی بسیار سنگین بر عهده دارند که مهمترین آنها عبارتند از،تقویت پایه های ایمانی و پایبندی هرچه بیشتر به ارزش های اخلاقی مورد تاکید دین مبین اسلام ،به دست آوردن توانایی لازم برای دفاع عقلانی از فرهنگ عفاف و حجاب ،حراست از کیان خانواده و جلوگیری از نفوذ امواج مخرب ماهواره به فضای پاک و معصوم خانواده های خود واحیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکردر جامعه .

اعضاي سازمان بسيج مهندسين عمران استان اصفهان ضمن گرامیداشت ياد شهدای دفاع از حریم حجاب و عفاف در مسجد گوهرشاد ، ضمن تشکر از دستگاه‌هایی که در این عرصه حاضر بوده‌انداز همه سازمان ها و نهادهایی که به نوعی متولی امور فرهنگی بویژه مسائل و امورات مرتبط با عفاف و حجاب می باشند
درخواست دارند که ضمن توجه به فرامين رهبر بزرگوار انقلاب اسلامي در برخورد با مسائل ضد فرهنگي ، به ساماندهی حجاب و عفاف در سطح جامعه اهتمام ورزیده و در این امر کوشا باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها