خبرهای داغ:
میلاد فراهانی، دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم در صورت جذب یک دروازه‌بان جدید توسط این باشگاه از صبا جدا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۳۳۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم از این تیم جدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سنگربان تیم فوتبال صبای قم که به تازگی قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با صبا تمدید کرده است در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.

در حالی که نام میلاد فراهانی در فهرست نفرات اعزامی صبا به اردوی سرعین اردبیل قرار داشت این دروازه‌بان راهی اردبیل نشد تا به زمزمه‌ها پیرامون جدایی‌اش از صبا دامن بزند.

فراهانی با پیشنهاد باشگاه نفت تهران مواجه شده است و علی دایی سرمربی فصل گذشته صبای قم و فعلی نفت تهران به شدت به دنبال جذب میلاد فراهانی است.

فراهانی در گفتگو با خبرنگاران با تأیید پیشنهاد نفت تهران، اظهار داشت: باشگاه صبا مخالف جدایی من است اما تلاش زیادی برای جلب نظر باشگاه صبای قم برای صدور رضایت نامه‌ام انجام داده‌ام و قصد دارم به نفت بروم.

وی افزود: باشگاه صبا با جدایی من موافقت کرده به شرطی که بتواند یک دروازه‌بان دیگر به جای من برای صبا جذب کند و به همین دلیل صبا به دنبال دروازه‌بان جدیدی است.

دروازه‌بان صبای قم گفت: قصد داشتم امسال در صبا بمانم و پیشنهادی هم نداشتم و به همین دلیل قراردادم را با صبا تمدید کرده بودم اما یک روز پس از تمدید، نفت به من پیشنهاد داد و من هم از صبا درخواست کردم رضایت نامه من را صادر کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها