دریافت و پرداخت فیش حقوقی، اتفاق بزرگی است که رخ داده است و هیچ یک از افراد قصد ندارند بزرگ‌نمایی کنند، باید به آقای سیف بگوییم فیش نجومی بزرگ است نمی توان آن را کوچک کرد.
کد خبر: ۸۷۰۸۳۹۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
مهدی عیسی زاده نماینده سابق مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: آقایان انتظار دارند حقوق نجومی بزرگ‌نمایی نشود این در حالی است رییس کل بانک مرکزی چنین ادعایی کرده است که انتشار حقوق نجومی نباید درشت و پررنگ جلوه داده شود.

وی با بیان اینکه حقوق نجومی خیانتی بزرگ است افزود:دریافت و پرداخت فیش حقوقی، اتفاق بزرگی است که رخ داده است و  هیچ یک از افراد قصد ندارند بزرگ نمایی کنند، باید به آقای سیف بگوییم فیش نجومی بزرگ است نمی توان کوچک کرد شما سر جیب تان را قدری بدوزید تا این بزرگ را کوچک ببینید.

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: فیش نجومی، خطای بزرگی است که ملت اگر از سایر خطاهای دولت رد شود از خطاهای آقایان مدیر دولتی در برابر فیش نجومی نخواهد گذشت.

عیسی زاده در خاتمه  گفت: در شرایطی که بسیاری از جوانان ملت بیکار هستند و معیشت اقتصای روزگار سختی را برای مردم ایجاد کرده است باید به دولتی ها گفته شود که ای دولتی ها بیدار شوید .

ارسال نظرات