نماینده مردم فریدن و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس گفت: هزینه های سنگین خدمات پزشکی و درمانی مردم را گرفتار کرده است، مشکلات جدی همچون نبود سیستم ارجاع و اوضاع بد پرداخت بیمه ها در این حوزه باید هرچه سریعتر بررسی و حل شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۴۱۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

اکبر ترکی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص وضعیت نامناسب حوزه بهداشت و درمان و طرح تحول سلامت اظهار داشت: تحول آنچنانی در این حوزه ایجاد نشده است بلکه فقط تغییری در پرداختی های مردم در بیمارستان ها ایجاد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر طرح تحول سلامت با مشکلات و چالش های فراوانی روبروست که باید هرچه سریعتر مرتفع شود، برخی خدمات بهداشتی و درمانی افزایش قیمت داشته و مردم با هزینه های سنگینی مواجه هستند.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در نقاط دور افتاده کشور خاطر نشان کرد: قرار بود تحول عظیمی در نقاط دور افتاده و محروم کشور حاصل شود که تا به این لحظه اقدام خاصی نشده است.

ترکی تصریح کرد: باید بازنگری اساسی و دقیقی در این طرح صورت گیرد تا مردم بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کنند؛ هزینه های کمرشکن و سنگین خدمات پزشکی و درمانی مردم را گرفتار کرده است، باید گفت مشکلات جدی همچون نبود سیستم ارجاع و اوضاع بد پرداخت بیمه ها در این حوزه وجود دارد که باید هرچه سریعتر بررسی و حل شود.

ارسال نظرات