خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرضا گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان و بسیج سازندگی، از بسیجیان برای جذب حامیان ایتام استفاده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۴۳۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

احمدرضا صفابخش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرضا، اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان و بسیج سازندگی، از بسیجیان برای جذب حامیان ایتام استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد 70 نفر بسیجی خواهر و بردار معرفی شده به کمیته امداد در لیالی قدر و سایر اوقات با حضور در مساجد اقدام به شناسایی و ترغیب افراد متقاضی برای حمایت از ایتام کردند.

مسئول بسیج سازندگی شهرضا افزود: عوامل کادر سپاه ناحیه شهرضا در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به جمع آوری و اهداء کمک‌های مالی و نقدی به مبلغ 6 میلیون ریال کردند که تمامی این مبالغ به کمیته امداد شهرستان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اجرای طرح «بسیجیان حامی زکات» در شهرستان، گفت: بر اساس این طرح بسیجیان برای کمک به جمع آوری محصولات زراعی به مزارع اعزام شده و به این وسیله هزینه کشاورزان در جمع آوری محصول را کاهش می‌دهند.

صفابخش بیان کرد: پس از جمع آوری محصول کارشناسان زکات کمیته امداد شهرستان به مزرعه مراجعه و میزان زکات واجب و یا مستحبی محصول را برآورد کرده و با رضایت کشاورزان دریافت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها