خبرهای داغ:

بیمارستان شهید محلاتی تبریز درجه یک عالی استان را کسب کرد

رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز ساعتی پیش در جمع خبرنگاران از احراز درجه یک عالی این بیمارستان در سطح آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۴۳۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، دکتر پرویز اسدی با اعلام این خبر گفت: این درجه با اعتبار بخسی بین بیمارستان های کشور صورت گرفته که بیمارستان شهید آیت الله محلاتی جزو 10بیمارستان منتخب کشور شناخته شد.

وی با بیان اینکه اعتبار بخشی امسال نسبت به سال های گذشته به سختی و در سه مرحله انجام شد، افزود: در سال های گذشته 40بیمارستان انتخاب می شد که امسال با توجه به برخی آیتم ها همچون راستی آزمایی، هتلینگ و ارتقای کیفیت خدمات 10بیمارستان حایز این درجه شد که در آذربایجان شرقی نیز این درجه به بیمارستان شهید محلاتی تبریز رسید.

اسدی جراحی ایمن را از دیگر مولفه های اعتبار بخشی در کیفیت خدمات این بمارستان نام برد و ادامه داد: ایمنی بیمار در زمان بستری نیز جزو منشور حقوق بیمار است که در این مرکز درمانی تلاش کردیم به آن جامه عمل بپوشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان شهید محلاتی به عنوان بیمارستان پشتیبان کننده رزمی در شمالغرب است، از ایجاد بیمارستان 400تخت خوابی نیز برای مواقع بحرانی در خصوص بیوترویسم، سوختگی و ... خبر داد.

رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز با تاکید به اینکه خدمات این بیمارستان به عموم مردم علاوه بر نیروهای مسلح هم ارائه می شود، اظهار داشت: تکریم مراجعان و حفظ کرامت انسانی جزو ارزش های این بیمارستان است که روزانه پذیرای 3500 نفر بیمار سرپائی است.


وی همچنین با اعلام اینکه 300 پزشک متخصص در این بیمارستان خدمات رسانی می کنند، 40درصد بیماران را در بخش بستری ها جزو نیروهای مسلح و 60درصد آن ها جزو عموم مردم عنوان کرد.

دکتر اسدی در پایان از برگزاری همایش بین المللی شاخص های ایمنی همزمان با مرداد سال جاری در این بیمارستان خبر داد و گفت: این همایش با حضور روسای بیمارستان های خارجی و دانشگاه های مادر کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها