خبرهای داغ:
امام جمعه روانسر:

مسئولان در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند

امام جمعه روانسر گفت: مسئولان در هر شرایطی نباید مردم را فراموش نکنند و در خدمت رسانی به آنان تلاش کنند.
کد خبر: ۸۷۰۸۴۶۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیماموستا ملا عبدالله غفوری روز شنبه در دیدار مدیران و مسئولان ادارات شهرستان روانسر با وی افزود: تکریم ارباب رجوع در همه حال باید جزء اولویت های مدیران باشد و برای پیشبرد امور از توان خود استفاده کنند.
وی با بیان اینکه مشکلات را باید با تدبیر و برنامه ریزی حل کنیم؛ تصریح کرد: همه باید وظیفه خود را بخوبی انجام دهیم تا عدالت اجتماعی در همه امور برقرار شود.
ماموستا غفوری اظهار داشت: شهرداری روانسر خدمات خوبی را در سطح شهر انجام داده و همه نهادها و دستگاه ها با شهرداری نهایت همکاری را داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه احداث بیمارستان روانسر باید در سفر رییس جمهوری به استان به طور جدی پیگیری شود اضافه کرد: احداث بیمارستان خواسته چندین ساله و به حق مردم این شهرستان است.
امام جمعه روانسر ادامه داد: ایران در قله های اقتدار و سربلندی است و امنیت حاکم بر آن در سطح جهان مثال زدنی است و همه باید قدردان این امنیت باشیم.
غفوری گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب و همچنین گروه های تکفیری با انواع ترفندها و دسیسه ها به دنبال تفرقه و جدایی بیم مسلمانان هستند که نیاز است در این راه بسیار هوشیار و بیدار باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار